جمعه 6 اردیبهشت 1392 - 21:10

امام جمعه موقت اسلامشهر شهید شد

امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر که توفیق جانبازی انقلاب اسلامی را به همراه داشت به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش افکارنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صفری‌تبار امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر و مسئول دارالقرآن این شهرستان که افتخار جانبازی شیمیایی دوران ۸ سال دفاع مقدس را بر سینه داشت پس از سالها فراق دوری همرزمان شهیدش به لقاءالله پیوست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صفری‌تبار که مسئولیت نمایندگی ولی فقیه قرارگاه خاتم‌الانبیاء را برعهده داشت شب گذشته به همرزمان شهیدش پیوست.

این جانباز شیمیایی ۶ ماه تحت مراقبت شدید پزشکان قرار داشت و نهایتا شب گذشته آسمانی شد.

پیکر مطهر حجت‌الاسلام صفری‌تبار پیش از ظهر امروز از محل دارالقرآن شهرستان اسلامشهر بر روی دوش مردم شهید‌پرور ولایی و همیشه در صحنه شهرستان اسلامشهر تشییع و به میعاد‌گاه نماز جمعه اسلامشهر منتقل شد.

پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه خانواده معظم شهدا و ایثار‌گران مردم شهید‌پرور ولایی اسلامشهر و نمازگزاران جمعه پیکر مطهر این مبلغ آئین اسلام را تشییع و به امامزاده عقیل اسلامشهر تقدیم کردند.

پس از قرائت پیام تسلیت سپاه حضرت سید‌الشهدا تهران و آیت‌الله مقدس اردبیلی حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروزی بر پیکر این جانباز والامقام نماز اقامه کرد و پیکر مطهر امام جمعه مطهر شهرستان اسلامشهر در فضایی پر از حزن و اندوه و با همیاری مردم غیور شهیدپرور و ولایی شهرستان اسلامشهر در گلزار شهدای امامزاده عقیل اسلامشهر در محل ابدی‌اش آرام گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36557
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما