پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392 - 10:39

واکنش شهرداری تبریز به تبانی با بازیکن شهرداری یاسوج

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: هرگونه تبانی با هر تیم و یا بازیکنی را تکذیب و تمام اتهام ها را دسیسه و شیطنت برخی افراد مغرض می دانیم.

ˈفرهاد صداقتˈ عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: اگر فدراسیون مدرکی در این زمینه دارد چرا رو نمی کند و چرا باشگاه شهرداری را در جریان نمی گذارد.

وی اضافه کرد: ابتدا عنوان می کنند که شهرداری تبریز در بازی با شهرداری یاسوج با ˈاتابک نمازیˈ بازیکن این تیم تبانی کرده، غافل از اینکه همین بازیکن در همین دیدار گلزنی می کند و تیم یاسوجی با نتیجه سه بر یک برنده می شود.

صداقت گفت: اتهام تبانی با راهیان کرمانشاه و دادن سکه به بازیکن این تیم نیز تهمتی بیش نیست، چرا که اگر استقلال خوزستان از تک گل خود در مقابل فولاد یزد دفاع می کرد این تیم خود به خود به طور مستقیم راهی لیگ برتر می شد و شهرداری تبریز به دلیل تساوی مقابل راهیان کرمانشاه در بازی پلی آف حضور پیدا می کرد.

وی افزود: اگر قرار بود شهرداری تبریز در مصاف با راهیان کرمانشاه در هفته پایانی تبانی کند، باید این دیدار را به نفع خود به پایان می برد و هیچ شانسی برای استقلال خوزستان نمی گذاشت.

صداقت دلیل طرح چنین ادعاهایی را خصومت و شیطنت برخی افراد بخصوص مدیرعامل باشگاه پاس عنوان کرد و گفت: رمضانی برای اینکه تیمش سوم شده و از رسیدن به بازی پلی آف بازمانده برای رسیدن به این هدف چاره ای جز فرافکنی و تهمت زدن به شهرداری تبریز ندارد.

وی اضافه کرد: تاکنون فدراسیون در خصوص اتهامات مطرح شده هیچ نامه ای به شهرداری ارسال نکرده است، با این وجود، معاون ورزشی شهردار تبریز به همراه دو عضو هیات مدیره در فدراسیون حضور یافته اند تا از نزدیک جویای مساله شوند.

شهرداری تبریز با 47 امتیاز و قرار گرفتن در صدر گروه ب رقابت های لیگ یک، به عنوان تیم نخست به لیگ برتر صعود کرد و استقلال خوزستان با 46 امتیاز به بازی پلی آف رسید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=36127
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تبانی کجا بود بابا شهرداری یاسوج

  2. بب گفت:

    تبانی مربی منشوری ….. مشخصه . ولی شهرداری تبریز با پشتوانه سیاسی که پشتشه منحلش نمی کنن

  3. آذر بالاسی گفت:

    خیلی ها چشم دیدن سه تیم از آذربایجان در لیگ برتر را ندارند به همین خاطر دست به هر دسیسه و نیرنگ میزند تا نگذارند شهرداری لیگ برتری شود.

  4. یاسین مصطفایی گفت:

    زنگ زدن مربی شهرداری تبریز به بازی کنان تیم شهرداری یاسوج

  5. یاسین مصطفایی گفت:

    چرا تیم شهرداری یاسوج این قدر شل ول بازی می کند

دیدگاه شما