دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 - 21:36

احسان دزو در یاسوج دستگیر شد

به گزارش بویرنیوز, سید محمد‌حسن جعفری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از دستگیری یک سارق خودرو و لوازم داخلی آن در شهر یاسوج با اسم مستعار ” احسان دزو ” خبر داد و اظهار کرد: این متهم به 14 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای طرح کاهش سرقت اتومبیل و محتویات و لوازم خودرو، تیم‌های گشت این یگان اقدام به گشت‌زنی در محدوده‌‌های استحفاظی خود کردند و در نتیجه آن موفق به دستگیری یک سارق خودرو و لوازم داخلی آن شدند.

این مسئول تصریح کرد: روز گذشته مأموران گشت نامحسوس پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های شهر یاسوج به یک دستگاه خودروی سواری پیکان با پلاک مخدوش مشکوک شده و به راننده که سعی می‌کرد خود را نسبت به مشاهده مأموران بی‌تفاوت نشان دهد، دستور توقف دادند.

جعفری‌نژاد افزود: در بازرسی از خودروی متهم که «احسان» نام داشت تعدادی اموال مسروقه و تعدادی ابزار‌آلات سرقت کشف شد، با انتقال متهم به کلانتری، بازجویی از او آغاز که طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم سابق‌دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده است.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اذعان داشت: با انتقال متهم به مقر انتظامی مورد بازجویی قرار گرفت که طی بررسی‌های و بازجویی‌های انجام شده متهم علاوه بر اعتراف 14 فقره سرقت درون خودرو خود عنوان داشت که اموال را بعد از سرقت به مال‌خر که فروشگاه لوازم تزئینی خودرو دارند ، می‌فروخت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با همکاری متهم مخفیگاه سه مال‌خر که اجناس مسروقه را می‌خریدند، شناسایی و در عملیات غافلگیرانه بازداشت شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی لوازم داخلی خودرو مسروقه کشف شد.

جعفری‌نژاد به شهروندان توصیه کرد از پارک کردن خودرو خود در مکان‌های نامناسب خودداری کرده و استفاده از دزد‌گیر و قفل پدال و ترمز برای بالا بردن ضریب امنیتی خودرو را لازم دانست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35335
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما