چاپ این برگه

بویر نیوز برای استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار آفرید + سند

گروه فضای مجازی – پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز پس از یکسال و نیم فعالیت در میان سایت های استان کهگیلویه و بویراحمد با اختلاف قابل توجهی در صدر قرار گرفت.

به گزارش بویر نیوز، اکنون مفتخریم که در میان پربازدیدترین رسانه های سایبری ایران قرار گرفته ایم. به گواه سایت جهانی www.Alexa.com که تمام سایت ها دنیا را بر اساس میزان بازدید رتبه بندی می کند، سایت بویر نیوز اکنون در میان همه سایت های ایران در رده 596 قرار گرفته است که این برای اولین بار است که یک سایت از استان کهگیلویه و بویراحمد در بین 1000 سایت برتر ایران قرار می گیرد، همچنین در این رده بندی سایت عصردنا در رتبه 2550 و پس از آن سایت کبنا نیوز در جایگاه  4729 قار گرفته است.

boyer

asredena

kebna

بر اساس این گزارش پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز در رده بندی پربازدیدترین سایت های خبری ایران که توسط سایت ایران گویا www.irangooya.ir انجام می شود در رتبه 26 قرار گرفته است که در تاریخ رسانه های سایبری استان کهگیلویه و بویراحمد نادر است.

irangooya

این موفقیت مدیون و مرهون اعتماد مخاطبین بیشمار این پایگاه خبری است که تعداد بازدید آنها گاها از صد هزارنفر در روز هم فراتر می رود.

امروز ارزشمندترین دستاورد بویرنیوز اعتماد و اعتقاد مردم کهگیلویه و بویراحمد و سراسر ایران است که باعث دلگرمی پرسنل این پایگاه خبری است.