بویر نیوز برای استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار آفرید + سند

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

گروه فضای مجازی – پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز پس از یکسال و نیم فعالیت در میان سایت های استان کهگیلویه و بویراحمد با اختلاف قابل توجهی در صدر قرار گرفت.

به گزارش بویر نیوز، اکنون مفتخریم که در میان پربازدیدترین رسانه های سایبری ایران قرار گرفته ایم. به گواه سایت جهانی www.Alexa.com که تمام سایت ها دنیا را بر اساس میزان بازدید رتبه بندی می کند، سایت بویر نیوز اکنون در میان همه سایت های ایران در رده ۵۹۶ قرار گرفته است که این برای اولین بار است که یک سایت از استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ۱۰۰۰ سایت برتر ایران قرار می گیرد، همچنین در این رده بندی سایت عصردنا در رتبه ۲۵۵۰ و پس از آن سایت کبنا نیوز در جایگاه  ۴۷۲۹ قار گرفته است.

boyer

asredena

kebna

بر اساس این گزارش پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز در رده بندی پربازدیدترین سایت های خبری ایران که توسط سایت ایران گویا www.irangooya.ir انجام می شود در رتبه ۲۶ قرار گرفته است که در تاریخ رسانه های سایبری استان کهگیلویه و بویراحمد نادر است.

irangooya

این موفقیت مدیون و مرهون اعتماد مخاطبین بیشمار این پایگاه خبری است که تعداد بازدید آنها گاها از صد هزارنفر در روز هم فراتر می رود.

امروز ارزشمندترین دستاورد بویرنیوز اعتماد و اعتقاد مردم کهگیلویه و بویراحمد و سراسر ایران است که باعث دلگرمی پرسنل این پایگاه خبری است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
info@boyernews.com

نظرات بينندگان / ۲۸ نظر

  1. ATZ
    | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۳۲
    Thumb up 9 Thumb down 1
    درود بر بویرنیوز که دنبال لابی گری نیست درود

    + پاسخ

  2. بویرجونی
    | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۳۵
    Thumb up 8 Thumb down 1
    ایول بویر جان تبریک میگم

    + پاسخ

  3. با سلام
    | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۱۶
    Thumb up 2 Thumb down 10
    اين سايت در استان خواننده اي ندارد/ من خودم يك خبرنگار هستم شما توليد خبر به هيچ عنوان نداريد پس چطور رنكينگتان آمده پايين!!! من احتمال مي دهم شما به اين شركتها پول داده ايد و رتبه شما در الكسا پايين آمده و غير از اين چيز ديگري نيست

    + پاسخ

    بویر نیوز پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱م, ۱۳۹۲ ۹:۳۳ ق.ظ:

    شما نمی بینید یا نمی خواهید ببینید. بویر نیوز بیشترین مطلب تولیدی را در همه زمینه ها دارد. مثلا در زمینه گردشگری همیشه بویرنیوز مطالب تولیدی دارد در حالی که بقیه رسانه ها به این مهم اصلا نمی پردازن.
    تعداد کامنت ها در زیر اخبار استانی خود نشان دیگری از میزان بازدید کننده است

    + پاسخ

    راس ایگو پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱م, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۷ ب.ظ:

    من خودم سایت دانلود دارم اصلا نمیشه رنک مجازی خرید برو اگه تونستی بخری برا منم بخر

    + پاسخ

    مهندس کرو پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲م, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۵ ب.ظ:

    ای ککی خبرنگارم درو هم مهلی ایکنی اخه توکه بلدی شرکتها پیل ایسونن په سیچه خت وجی رسیه که تهمت وبقیه ایزنی افرین بویرنیوز که معتادت وابیمه

    + پاسخ

    بعععععع پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲م, ۱۳۹۲ ۶:۱۸ ب.ظ:

    که حالو مه ایشه خدا زیه بوتو ایسو که یکی ایخو پیشرفت کنه جلوشه ایگریت اوسو ایگیت ایما بی بختیم هم یکی که بهزه ختو بو وش بیتو ایا.
    خدا و یو بتر تو بو

    + پاسخ

    سعید پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۴م, ۱۳۹۲ ۶:۵۹ ب.ظ:

    شما واقعا یک آدم بی سواد و نابلد از دنیای مجازی هستید.خداییش نظرات نسنجیده و غیرمنطقی نزنین فردا ی نفر خارج استان می بینه بعد فکر می کنه همه مثل شما بی سوادن.آبروریزی نکن مهندس!!!!!!!

    + پاسخ

  4. پاسخ بدین؟؟؟؟؟؟
    | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۲۰
    Thumb up 3 Thumb down 3
    ..... جای سوال است برام که سایت تابناک که در این رنکینگ اول است به گفته یکی ار اعضای سایت روزانه 40 هزار ببینده دارد در حالی که شما ادعای 100 هزارتا را دارید؟؟؟؟؟

    + پاسخ

    بویر نیوز پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱م, ۱۳۹۲ ۹:۳۰ ق.ظ:

    اشاره شده است در برخی از روزها ایم آمار بالاتر از ۱۰۰ هزار می رود. سایت تابناک برای هر خبر میانگین ۳۰ هزار بازدید داره و روزانه ۵ خبر فقط در صفحه نخست قرار می دهد.پس آمار خیلی بالاتر از این اعداد است

    + پاسخ

    امیر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱م, ۱۳۹۲ ۳:۵۱ ب.ظ:

    برادر مثل اینکه شما تفاوت تعداد بازدید کننده را با تعداد نمایش نمیدونید.
    اون عددی که بالای خبر بازتاب میزنه تعداد نمایش هست، حالا بشینی هی رفرش بزنی همینطوری کنتورش میره بالا….

    خواستی خودتو با تابناک کنار هم ببینی عکس زیر را ببین
    http://traffic.alexa.com/graph?w=400&h=220&o=f&c=1&y=r&b=ffffff&n=666666&r=3m&u=boyernews.com&&u=tabnak.ir&

    + پاسخ

    بویر نیوز پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱م, ۱۳۹۲ ۴:۰۱ ب.ظ:

    برادر فرق بازدید کننده و بازدید رو میدونیم ادعایی هم نکردیم فقط گفتیم بعضی روزها «تعداد بازدید ها» از ۱۰۰ هزار فراتر می رود. همین

  5. با سلام
    | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
    Thumb up 1 Thumb down 0
    ........

    + پاسخ

    بویر نیوز پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱م, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۵ ق.ظ:

    برخی از مسائل رو نباید رسانه ای کرد چون سودی ندارند و فقط باعث متشنج کردن جو روانی می شوند

    + پاسخ

  6. آنا
    | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳
    Thumb up 6 Thumb down 0
    واقعا بویر نیوز محشررررررررری امیدوارم همیشه موفق باشین

    + پاسخ

    تهران پاسخ در تاريخ آبان ۴م, ۱۳۹۲ ۲:۵۶ ب.ظ:

    یه بار جمله خودتو بخون

    + پاسخ

  7. مهرداد
    | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
    Thumb up 6 Thumb down 1
    واقعاخسته نباشید

    + پاسخ

  8. عدالت
    | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۵۰
    Thumb up 4 Thumb down 0
    بوير جان تو نداي بحق مردم استان هستي خسته نباشيد

    + پاسخ

  9. فرزاد
    | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۳۱
    Thumb up 3 Thumb down 0
    بویر جون تو تو استان تکی اینا هم که بهت اعتراض کردن حسودیشون میشه.شما هم امسال بیشتر تلاش کنید تاانشالا چشم هرچی حسوده کور بشه و توکشور اول بشین. ما هم ازتون حمایت میکنیم/ازطرف دانشجویان دانشکده فنی مهندسی یاسوج/

    + پاسخ

  10. حدیث
    | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
    Thumb up 0 Thumb down 2
    طبق حدیثی از ائمه داریم که : کسی که از خودش تعریف کند دشمنانش زیادتر می شود

    + پاسخ

    تیبا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳م, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۴ ب.ظ:

    اتفاقا باید گفته بشه که همه بفهمن جای هرکی کجاست

    + پاسخ

  11. شرکت ایمن حریم سدید( مجری سیستم های حفاظتی، امنیتی )
    | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۸
    Thumb up 3 Thumb down 0
    تبریک موفق باشید.

    + پاسخ

    علی پاسخ در تاريخ خرداد ۳۱م, ۱۳۹۲ ۴:۰۵ ب.ظ:

    از سایت شما افتخار میکنم عالی بود فکر نو تشکر

    + پاسخ

  12. دکتر فیسا
    | ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵
    Thumb up 2 Thumb down 0
    بویر جان وقتی یک خبر نگار هم استانی اینهمه از موفقیت تو ناراحته بدون تو سالاری بدون که تونستی رسالت خودت رو انجام بدی . یکی از مهترین رسالتها برای پیشرفت خبر رسانی است خداییش تحلیلهاتون تکه .اخبار استانیتون هم با مابقی رسانه های استان اصلا قابل مقایسه نیست.آرزوی موفقیت براتون دارم .

    + پاسخ

    بویر نیوز پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰م, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۴ ق.ظ:

    متشکریم.
    لطف خدا و همراهی شما خوبان است

    + پاسخ

  13. سیدعمارنوروزی مهریان
    | ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
    Thumb up 4 Thumb down 0
    عرض تبریک دارم خدمت تمامی مسئولین سایت بویرنیوز .پیشرفت روزافزون راازخداوند منان ومتعال برای شما عزیزان مسئلت دارم.

    + پاسخ

  14. احمد
    | ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۶:۱۴
    Thumb up 0 Thumb down 5
    با کمال صداقت عرض میکنم من یکی از طرفداران پر وپا قرص بویر نیوز بودم وهمیشه جهت مشاهده اخبار به این سایت مراجعه میکردم ولی بعدها متوجه شدم این سایت فقط نظرات ارسال شده را بصورت یک طرفه وبه نفع بعضیها منتشر میکند .

    + پاسخ

  15. من
    | ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
    Thumb up 2 Thumb down 0
    فقط در یه کلمه سایتتونو نوصیف میکنم عالیه

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است