چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 23:04

از کاندیداتوری خاتمی ناامیدیم/ هاشمی دچار تزلزل شده است

به گزارش بویرنیوز، نعیمه اشراقی، نوه امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با ندای انقلاب در خصوص تصمیم‌گیری برای حضور در انتخابات شورای شهر گفت: هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌ام و باید ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود زیرا هنوز تا دوشنبه زمان باقی است.

وی افزود: بسیاری از گروه‌ها با اصرار و پافشاری از من می‌خواهند که در انتخابات شورای شهر حضور پیدا کنم اما نگاه خودم کمی متفاوت است و به شرایط کشور و انتخابات ریاست جمهوری بستگی دارد.

اشراقی تصریح کرد:اگر احساس کنم حضورم در شورا باعث خیر نمی‌شود به این عرصه ورود پیدا نمی‌کنم زیرا در صدد حل مشکلات شهر و گام برداشتن برای مردم و حداقل بانوان هستم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ندای انقلاب مبنی بر اینکه آیا تا روز دوشنبه تکلیف کاندیداتوری آقایان هاشمی و خاتمی مشخص می‌شود که شما تا آن روز می‌خواهید ثبت‌نام خود برای کاندیداتوری شورای شهر به تاخیر بیندازید، گفت: قطعا تا روز دوشنبه شاید خیلی چیزی تغییر نکند.البته احتمال دارد تا روز دوشنبه ثبت‌نام کنم و در صورتی که شرایط مهیا نبود انصراف دهم.

نوه حضرت امام(ره) در خصوص اینکه نظرات خود را به کدام یک از جریان‌های سیاسی کشور نزدیک می‌داند، خاطرنشان کرد: من هیچگاه تشکیلاتی و حزبی کار نکرده‌ام اما مهر اصلاح طلبی بر پیشانی ما است و کلا اعتقادم به اصلاحات یک اعتقاد عمیقی است که به معنای حزب و تشکیلات نیست.

وی افزود: یک کشور هر لحظه نیاز به اصلاحات دارد و اصلاحات جریانی است که نباید هیچگاه جلوی آن گرفته شود بنابراین از این نگاه خود را یک اصلاح طلب می‌دانم.

اشراقی در واکنش به خبر منتشر شده در رسانه سلطنتی انگلیس (بی‌بی‌سی) که از زبان هاشمی رفسنجانی گفته شده بود که رهبری اعتمادش را به من از دست داده است، گفت: این صحبت مستقیم آقای هاشمی نیست بلکه برداشت بی‌بی‌سی از صحبت‌های ایشان است.

وی تصریح کرد: شاید این صحبت‌های آقای هاشمی که در جمع استانداران پیشین کشور مطرح شده بود در پاسخ به آن سخنان رهبری بوده که عنوان کردند آقای احمدی‌نژاد دیدگاه‌هایش نزدیک‌تر به بنده است.بنابراین شاید آقای هاشمی برداشتشان این بود که نزدیکترین فکر به رهبری را دارند و نزدیکترین یار ایشان هستند اما بعد از این سخنان رهبری این تزلزل در آقای هاشمی ایجاد شده که آنچنان هم مورد اعتماد رهبری نیستند.

نوه حضرت امام(ره) در پاسخ به سوال ندای انقلاب مبنی براینکه احتمال کاندیداتوری آقای خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری چقدر است، پاسخ داد: من احتمال کاندیداتوری خاتمی در انتخابات را ضعیف ‌می‌دانم اما هنوز نمی‌توانم نظر قطعی بدهم زیرا هنوز اظهار نظری در این باره نداشته است.

وی تاکید کرد: این روزها از کاندیداتوری آقای خاتمی ناامید شده‌ایم اما به هر حال امیدواریم زیرا آقای خاتمی از یک اجماع صد درصدی در میان اصلاح‌طلبان برخوردار است و با نیامدن وی ممکن است که اجماع اصلاحات دچار تزلزل شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=34203
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. توران گفت:

    خانم اشراقی با عرض سلام وادب ما با شما هم همدرد هستیم امیدوارم که آقای خاتمی قبول کنند و موفق شوند.شما هم شرکت کنید.

  2. رادمهر گفت:

    با عرض سلام خدمت خانم اشراقی. حضور شما در انتخابات شوراها یک وظیفس که امیدوارم وارد بشید و به وظیفتون عمل بکنید.

دیدگاه شما