شنبه 24 فروردین 1392 - 13:49

دستگيري 12 سارق در ياسوج

به گزارش بويرنيوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ علي کاشاني در يک مصاحبه اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت:ماموران انتظامي شهرستان بويراحمد در پي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي مراتب را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي با اشاره به همكاري خوب مردم با پليس در اين زمينه گفت: با اجراي طرح هاي مختلف از طرف پليس و همكاري خوب شهروندان و رعايت هشدارهاي پليسي منجر به شناسايي و دستگيري 12 سارق در سطح شهرستان بويراحمد شد.

اين مقام انتظامي افزود : با توجه به دستگيري اين افراد سارق بيش از 10 پرونده سرقت در شهر ياسوج بسته شد .

همچنين سرهنگ ” کاشاني ” از مردم خواست توصيه هاي پليس را جدي گرفته و نكات ذيل را در زمينه پيشگيري از سرقت منزل رعايت كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد خاظر نشان کرد : تا حد امكان از خالي گذاشتن منزل خودداري كنيد. براي اطمينان بيشتر بر روي ديوارها، كليه پنجره ها و نقاط مختلف قابل نفوذ مانند نورگير ، پاستور و … حفاظ محكم و مقاوم نصب كنيد. در صورت تغيير مكان سكونت توپي قفل درب هاي ورودي را تعويض كنيد و از گذاشتن درب ورودي منزل در طول شبانه روز خود داري كنيد. دقت كنيم حتي براي بار هم كليد را بر روي قفل در ورودي جاي نگذاريم.

وي ادامه داد: قفل درب ورودي را به نحوي نصب كنيم كه قسمت توپي آن هم سطح بدنه باشد يا اينكه لوله اي را كه طول آن كوتاه تر از طول كليد باشد به دور آن جوش دهيم و با اين كار مانع از سرقت منزل خود به روش توپي زني خواهيم شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=32791
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما