چهارشنبه 12 آذر 1399 - 14:53

بویراحمد همچنان قرمز؛ محدودیت‌های کرونایی یک هفته دیگر ادامه دارد

ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا لیست شهرستان‌های با وضعیت قرمز را اعلام کرد، شهرستان بویراحمد نیز در ردیف شهرستان‌های با وضعیت قرمز قرار دارد، و محدودیت‌های کرونایی برای یک هفته دیگر در این شهرستان تمدید شد.

به گزارش بویرنیوز، شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شد، و تاکنون بیش از 320 نفر را به کام مرگ کشانده‌است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس صورت گرفت، اما مطابق آمار ارائه شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان، میانگین مبتلایان به کرونا در استان دو برابر و نیم میانگین کشوری است، و این نشان از تلاش بیشتر برای کنترل این ویروس دارد.

از ابتدای آذر ماه سال جاری محدودیت‌های گسترده‌ای ابلاغی از ستاد ملی مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در دو شهرستان قرمز بویراحمد و کهگیلویه به مدت 15 روز اجرایی شد، و از ابتدا ستاد ملی مقابله با کرونا شرط برداشتن محدودیت‌ها در مناطق را تغییر وضعیت عنوان کرد.

حال با گذشت 12 روز از اعمال محدودیت‌های کرونایی، مطابق گزارش‌ها شهرستان بویراحمد تغییری در وضعیت کرونایی نداشته و همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست دیروز از محدودیت‌های سطح هشدار 3 برای شهرهای دارای وضعیت قرمز، به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

براساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهایی که تغییر وضعیت دادند از شنبه 15 آذر اعمال محدودیت نخواهند داشت.

بر این اساس شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد جزء مناطق قرمز است و محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان به مدت یک هفته دیگر ادامه می‌یابد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326919
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    سلام، تعطیلی ادارات چطور؟

دیدگاه شما