سه شنبه 11 آذر 1399 - 10:19

دوربین‌های کنترل ترافیک در استان کهگیلویه و بویراحمد برای دو هزار و ۵۰۰ خودرو متخلف جریمه صادر کردند

دوربین‌های کنترل ترافیک در استان کهگیلویه و بویراحمد برای دو هزار و 500 خودرو متخلف جریمه صادر کردند

بویرنیوز_ رییس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد از جریمه دو هزار ۵۰۰ خودرو از اول آذر ماه تاکنون از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک خبر داد.

سرهنگ خوشوقت رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از معابر شهر یاسوج، اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در کشور از اول آذرماه پلیس راهور استان محدودیت‌های ترافیکی را در معابر شهری و برون شهری استان مطابق دستورالعمل اجرا نمودند.

وی افزود: از شروع طرح محدودیت‌های کرونایی در روز اول آذر ماه سال جاری تاکنون، به سه هزار و 500 خودرو متخلف از طریق همکاران پلیس تذکر داده شده و برای تعداد دو هزار 500 راننده متخلف نیز از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک جریمه اعمال شده‌ است.

رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علیرغم میل باطنی، جهت حفظ سلامت جامعه مجبور به برخورد با افرادی هستیم، که دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ابلاغی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت نمی‌کنند.

خوشوقت در ادامه با اشاره به حضور مستمر پلیس راهنمایی رانندگی و نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی، گفت: از ابتدای اجرای طرح پلیس راهنمایی و رانندگی بر حسب وظیفه در تمامی محورهای مواصلاتی استان حضور داشته، و همچنان بر برخورد با افراد خاطی مصمم هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون دو شهرستان بویراحمد و گچساران در وضعیت قرمز هستند و ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به این شهرها ممنوع بوده و در صورت مشاهده، مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا جریمه خواهندشد.

رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: خودروها از ساعت 21 شب تا 4 صبح حق تردد در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی را ندارند و در صورت تردد مبلغ 200 هزار تومان جریمه برای این خودروها اعمال خواهد‌ شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326898
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما