سه شنبه 11 آذر 1399 - 10:15

جزئیات راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری استان شتاب می گیرد

بویرنیوز– نشست بررسی ساز وکارهای راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در پارک علم وفناوری استان برگزار شد.

در این نشست که به ریاست پارک علم و فناوری استان و به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد در خصوص اساسنامه، تشکیل هیات مدیره و نحوه انتخاب اعضا بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست که با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان، رئیس دانشگاه یاسوج، مدیر توسعه کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی و تنی چند از فناوران و صاحبان شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری برگزار شد، پیرامون سهام دانشگاه ها و بخش خصوصی مطالبی بیان شد.

به گفته رئیس پارک علم وفناوری استان، تجربه راه اندازی این صندوق در پارک های علم و فناوری نسبت به سایر اماکن آموزشی و پژوهشی تجربه‌ای موفق‌تر بوده است.

وی افزود: در صورت همکاری دانشگاهها در سهیم شدن و اشتراک سرمایه جهت راه اندازی این صندوق، فصل جدیدی در توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری ایجاد خواهد شد.

دکتر هاشمی اظهار داشت: با توجه به تجربیات موفق سایر پارک های علم و فناوری و در صورت تصویب مجمع عمومی، رییس پارک علم و فناوری به عنوان رییس هیات مدیره و مکان این صندوق در فضای پارک خواهد بود.

وی در پایان اضافه کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در هیات های امنای دانشگاهها تاکنون، پارک علم و فناوری 17 سهم و دانشگاه علوم پزشکی 15 سهم از این صندوق را به خود اختصاص خواهند داد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326894
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باخبر گفت:

    با سلام: در صورت امکان مقاله ای تحت عنوان وظایف پارک علم وفناوری بهمراه صندوق پژوهش وفناوری را در استان را برای بینندگانتان درج کنید تا به وظایف وبرنامه های پارک آشنا شویم .ممنونم

  2. پایتخت گفت:

    عرض سلام واحترام خدمت جناب آقای دکتر هاشمی
    اگر امکان دارد گزارش عملکرد 9ماهه ای ارائه بفرمایید تا مردم هم از عملکرد شما با خبر باشند. بعنوان مثال در 10 ماه گذشته که ویروس کووید 19 میهمان دنیاست پارک علم و فناوری استان چه اقدامی در مقابله با این ویروس انجام داده چقدر هزینه طرح ها و پژوهش ها شده است و خروجی کار به چه میزان بوده.

دیدگاه شما