پنجشنبه 29 آبان 1399 - 8:04

جزئیات محدودیت‌های جدید ترافیکی کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات طرح محدودیت‌های جدید ترافیکی کرونایی در این استان را تشریح کرد.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه اولویت در این طرح ترددهای برون شهری است، گفت: این محدودیت‌ها از روز شنبه یکم آذر ماه به مدت دو هفته بطور همزمان با سراسر کشور اجرا می شوند.

وی با بیان اینکه در این طرح شهرها به سه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز تقسیم شده اند، اظهارکرد: برای شهرهای زرد هیچ محدودیت ترددی وجود ندارد اما هیچ خودرو پلاک غیربومی حق ورود به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز را ندارد و خودروهای غیربومی از طریق کمربندهای به خارج شهرها هدایت می شوند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهرهایی که کمربندی ندارند نیز خیابانی جهت عبور این خودروها بدون توقف در نظر گرفته می شود.

سرهنگ ویسی پور تصریح کرد: خودروهایی که از شهرهای با وضعیت قرمز به شهرهای قرمز دیگر در صورت تمرد یک میلیون تومان جریمه می شوند و خودروهای که از شهر نارنجی وارد شهر قرمز شوند ۵۰۰هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: وسایل نقلیه باربری و مسافربری عمومی مشمول این محدودیت‌ها نمی شوند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اولویت در اجرای و اعمال این محدودیت‌ها می خواهد وارد یا خارج شوند، خودروهای پلاک شخصی همراه با خانواده است.

سرهنگ ویسی پور بیان کرد: علاوه بر جریمه خودروهایی که تمرد کنند این خودروها به پارکینگ منتقل می شوند. همچنین برای خودروهای غیربومی توسط دوربین‌های جاده ای نیز جریمه اعمال می شود.
انتهای پیام

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326665
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اصلا ادم کیف میکنه به این نوع مدیریت کرونایی. دولت روحانی اصلا بی نظیره.

دیدگاه شما