سه شنبه 27 آبان 1399 - 21:03

جزئیات محدودیت های ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد/تمرد از قانون تا ۱ میلیون جریمه دارد

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیاتی از طرح محدودیت ترافیکی در استان را اعلام کرد.

به گزارش بویرنیوز ، سرهنگ بهنام ویسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به جزئیات طرح کنترل ورود و خروج خودروها بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا اظهار کرد: فردا جزئیات طرح اعلام خواهد شد.

این مسوول در ادامه با اشاره به محدودیت‌هایی که از روز شنبه اعمال می‌شود و جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد افزود: از فردا فقط در مرکز استان در ورودی و خروجی یاسوج از ساعت ۱۰ صبح محدودیت‌هایی برای پلاک‌های بومی و غیر بومی شروع می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از فردا تردد در بین شهرستان‌های قرمز جریمه یک میلیون تومانی دارد یعنی اگر خودرویی از شهرستان قرمز به شهرستان قرمز ورود پیدا کرد جریمه یک میلیون تومانی می‌شود و شهرستان‌هایی که وضعیت نارنجی دارند اگر به شهرستان قرمز وارد شوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

وی گفت: این جریمه‌ها تنها برای بازدارندگی است و اگر خودرویی تمرد کرد جریمه می‌شود و در صورت بازگشت به مبدا جریمه نخواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که برای مثال اگر کسی بخواهد از یاسوج به گچساران تردد کند و باید از استان فارس عبور کند چه جریمه‌ای شامل خواهد شد افزود: محدودیت شهر به شهر است و استان به استان نیست.

ویسی‌پور به هفته ایمنی که از ۲۴ تا ۳۰ آبان است و برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: امروز روز ایمنی موتورسواران قانون‌مند بود که در چرام اجرا شد و تعدادی کلاه ایمنی بین موتورسواران قانون‌مند توزیع گردید و در روزهای آینده نیز برنامه‌های دیگری اجرا می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326645
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. زنبوردار گفت:

    پس تکلیف ما زنبور دارا ک این روزا زنبورا رو کوچ میدیم جنوب چیه؟

  2. سی سخت گفت:

    په ماوکوچوبینیم قرمزوزردونارنجی ایم؟😂😁😅

دیدگاه شما