دوشنبه 26 آبان 1399 - 14:03

پاسخ تند معاون شهردار یاسوج به سخنان عضو شورای شهر: به شعور مردم توهین نکنید/ مردم می دانند چه کسانی کنار بخاری نشتسه اند

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج در واکنش به صحبت های عضو شورای شهر یاسوج در خصوص مقابله با بحران ها گفت: مردم می بینند و می فهمند و می دانند چه کسانی پای کار و در کنار مردم هستند و چه کسانی اتوی لباسشان خراب نشده است و طرح چنین موضوعاتی از سوی کسانی که در هیچ بحرانی کنار مردم نبوده اند، توهین به شعور مردم است.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج در واکنش به صحبت های عضو شورای شهر یاسوج در خصوص مقابله با بحران ها گفت: مردم می بینند و می فهمند و می دانند چه کسانی پای کار و در کنار مردم هستند و چه کسانی اتوی لباسشان خراب نشده است و طرح چنین موضوعاتی از سوی کسانی که در هیچ بحرانی کنار مردم نبوده اند، توهین به شعور مردم است.

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری، یعقوب فتاحی فر در واکنش به سخنان فرشاد نگین تاجی که گفته بود “شهروندان این آمادگی را داشته باشند که شهرداری توان مقابله با آبگرفتگی ها و سیل احتمالی ندارد، خود مراقب اموال خود باشد.” بیان کرد: مردم می دانند یکی از نقاط قوت شهرداری یاسوج مقابله با بحران هاست.

وی تاکید کرد: مردم شاهد هستند در ایامی که زلزله شهر یاسوج را لرزاند در کمترین زمان کوتاه با همکاری هلال احمر و مدیریت بحران استانداری، اسکان اضطراری در شهر ایجاد شد که همانموقع از سوی مردم و استانداری نیز از شهرداری بخاطر اقدام سریع و به موقع تقدیر شد.
معاون خدمات شهر شهرداری یاسوج گفت: با شیوع بیماری کرونا شهرداری یاسوج جز اولین شهرهایی در کشور بود که ضدعفونی عمومی شهر و مراکز حساس را آغاز کرد.

وی ادامه داد: اقدامات شهرداری از جمله حضور مستمر نیروهای خدماتی و آتش نشانی در سطح شهر، تبلیغات گسترده محیطی و میدانی و فرهنگسازی برای جلوگیری گسترش این بیماری و بستن پارک ها و آبشار و صرفنظر از درآمدهای میلیاردی آن و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در آرامستان شهر که با همکاری ستاد کرونا صورت گرفت باعث شد شهرداری یاسوج در کشور جز شهرداری های نمونه شود.

فتاحی فر با بیان اینکه سال گذشته بارش های سیل آسا اکثر نقاط کشور و شهر یاسوج را با بحران مواجه کرد، گفت: هعلیرغم اینکه در اکثر شهرها متاسفانه شاهد جانباختن تعدادی از هموطنانمان بودیم اما خوشبختانه یاسوج جز معدود شهرهایی بود که علیرغم بارش چندصد میلیمتری باران حتی یک فوتی نداشت و خسارت هایی که نیز به زیرساخت ها وارد شد، نسبت به میزان بارش ها بسیار ناچیز و اجتناب ناپذیر بود.

این مسئول با بیان اینکه طی دو سال پیاپی بخاطر اقدامات ستاد بحران شهرداری یاسوج جز دستگاههای برتر استان بود و از استانداری لوح تقدیر دریافت کرد؛ ابراز کرد: هنگام بارش های برف گذشته علیرغم کمبود ماشین آلات و تجهیزات، با کار شبانه روزی و بی وقفه در کوران سرما، زندگی و تردد مردم مختل نشد که همه اینها بخاطر پای کار بودن نیروهای زحمتکش و بی ادعای ستاد بحران شهرداری و حضور مستمر شخص شهردار در همه بحران ها بود.

معاون شهردار یاسوج تاکید کرد: اینگونه سخن گفتن که “شهرداری یاسوج توان مقابله با بارش 40 میلیمتر باران را ندارد”، توهین به شعور مردمی است که در بحران ها همیشه نیروهای خدماتی شهرداری را در کنار خود دیده اند و جفا در حق کارگرانی است که در شبانه روز بارانی برای آسایش مردم زحمت می کشند و اینگونه خدمات و زحمات آنها زیر سوال می رود و بی ارزش قلمداد می شود.

وی با اشاره به حضور مستمر مسئولان و نیروهای شهرداری در بحران ها تاکید کرد: البته مردم می بینند و می دانند چه کسانی در بحران ها در کنار آنها هستند و تا کمر زیر آب می روند و چه کسانی هم در سیل و کرونا و زلزله حتی واکس کفش هایشان هم لکه دار نشده و اتوی لباسشان نیز خراب نشده وفقط بخاطر سیاه و سفید دیدن موضوعات و مشکلات درونی شورا روی صندلی های راحتشان کنار بخاری نشسته اند و صرفا در رسانه ها خودی نشان می دهند.

فتاحی فر تصریح کرد: در اولین باران پاییزی سال 99 که 79 میلیمتر باران بارید، علیرغم برگریزان و مشکلات اولین باران، خوشبختانه بخاطر اقدامات و تمهیداتی همچون لایه روبی و شناسایی نقاط حادثه خیز که از قبل صورت گرفته بود و البته اقدامات عمرانی شهرداری بخصوص در مناطقی که سال های گذشته با بحران روبرو بودیم، علیرغم حجم بالای بارندگی مشکل خاصی بوجود نیامد و مردم بخصوص در مناطق پرخطر از جمله محله های بختیاری ها، در آسایش و آرامش بودند.

وی تاکید کرد: قریب به 100 نفر نیروی خدماتی و امدادرسان در تمام ساعات شبانه روز آمادگی کامل برای مقابله با بحران های احتمالی را دارند و شهروندان گرامی نیز می توانند مشکلات و دغدغه های خود را از طریق سامانه 137 شهرداری به اطلاع مسئولین شهرداری برسانند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، در ادامه تصاویر بخشی از فعالیت های شهرداری یاسوج در مواقع بحران آمده است:

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326617
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. غضنفر گفت:

    انتخاب وبدبختی این مردم همینه که اامثال نگین تاجی ها در شوراهستند.

  2. احمد گفت:

    اگر این استان صاحبی داشت بایستی خیلی وقت پیش شورای شهر یاسوج منحل می شد . واقعا شورای بی خاصیتی است و جز دردسر برای شهر هیچ دستاوردی ندارد .

  3. شهروند گفت:

    جای تقدیر وتشکر دارد

  4. احمد گفت:

    جه موهای ملوسی داره نگین تاجی فیس موهاش ایکنه

  5. شروین گفت:

    آخ و بخت عسکر سی ایی شورا

  6. بویراحمد گفت:

    بله واقا شهردار وحوزه شهرداری بی کفایتن

  7. بویراحمدعزتمند گفت:

    درودبردکترنگین تاجی

  8. مهدی گفت:

    دلیلی ندارد معاون شهردار به نماینده مردم توهین کند.وظیفه شورا نظارت و کنترل است و وظیفه شهرداری انجام کار شایسته.بیشتر از اینکه در رسانه باشید به فکر کار کردن باشید

  9. محمود گفت:

    شورای شهر یاسوج عملکرد بسیار نامطلوبی داشت.

دیدگاه شما