چاپ این برگه

جریمه ۵۰۰ هزارتومانی خودروهای شرکت کننده در مراسم در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سقف تخت های بیمارستانی این استان در حال تکمیل است.

بویرنیوز– حسین کلانتری ظهر شنبه ۲۴ آبان ماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان، افزود: افزایش بیماران کرونایی در استان نگران کننده بوده و ظرفیت بیمارستان شهید جلیل نیز در حال تکمیل است.

وی برپایی هرگونه گردهمایی اداری و… را ممنوع دانست و اظهارکرد: در زمینه دورهمی های خانوادگی نیز شاهد ابتلای بالا در استان هستیم و باید آگاهی بخشی‌ها در این محور شکل بگیرد. کل اعضای خانواده یک خانواده در بیمارستان جلیل بستری هستند معلوم است که ماسک و فاصله در نشست های خانوادگی رعایت نمی شود و همین است که موجب می شود اعضای یک خانواده در بیمارستان بستری شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تصویب دستور العمل‌های برگزاری مراسم عروسی در سطح کلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این موضوع به استان‌ها ابلاغ خواهد شد. همچنین در بخش مراسم عزاداری باید مصوبه به شکل کامل اجرایی شود.

کلانتری تصریح کرد: نیروی انتظامی در خصوص حضور خودروها در مراسم شلوغ و فاقد پروتکل، برخورد قانونی و جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی را اعمال کند.

وی ادامه داد: مهمترین بخش مقابله با کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم برای قطع زنجیره کروناست. اگر رعایت نکنیم، روزهای تلخی برای استان رقم خواهد خورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اهمیت آموزش‌ها، بیان کرد: باید مسائل بهداشتی، پروتکل‌ها و قرنطینه در قالب آموزش‌ها انتقال داده شود.

به گزارش بویرنیوز، کلانتری ضمن انتقاد شدید از دور همی‌های انتخاباتی در گچساران اظهارکرد: کاری به اصولگرا و اصلاح طلب نداریم رفت و آمدهای شبانه با جان مردم بازی می‌کنند.isna