چهارشنبه 21 آبان 1399 - 22:14

آمادگی شهرداری یاسوج برای مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر

شهردار یاسوج از آمادگی کامل شهرداری های استان برای مقابله با وقوع سیل و آبگرفتگی ها خبر داد .

به گزارش بویرنیوز، نستهن مقدم عصر امروز در نشست ستاد کرونای استان به نمایندگی از شهرداری‌های استان گفت: تمامی شهرداری‌های استان برای بارندگی معابر نسبت به پاکسازی معابر و جداول در معابر اصلی شهر اقدام کردند .

مقدم در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده شهرداری یاسوج در راستای مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر مرکز استان گفت : بر اساس تجربه بدست آمده از سال‌های گذشته نقاط حادثه خیز شهر شناسایی شد که بالغ بر ۱۰۰ نقطه آسیپ پذیر اعلام شد .

شهردار یاسوج عنوان کرد: یکی از مهمترین نقاط آسیب پذیر در زمان بارندگی محله بختیاری ها یا همان خیابان سردار شهید صیاد شیرازی بود که با اقدامات صورت گرفته در بارندگی‌های آتی کمترین مشکلات را خواهند داشت .

مقدم اظهار داشت: بیش از یکصد نیروی کاردان شهرداری در بخش‌های خدماتی ، حمل و نقل و آتش نشانی امروز بصورت آماده باش بحث رفع آبگرفتگی و خالی کردن چاله ها را به جد انجام دادند.

مقدم افزود: این معضلات زمان بارندگی در همه شهرها وجود دارد ، اما برای رهایی از آن به مشارکت مردم نیاز داریم بزرگترین مشکل ما گرفتگی جداول هست که از رها سازی و آبراهه ها و همچنین نخاله هایی که به درون آن ریخته می شود نشات می گیرد .

وی افزود : انتظار داریم مردم عزیز از رها سازی اشیا در این مقطع پرهیز کنند نیروهای زحمت کش شهرداری همیشه پای کار هستند که می طلبد با همکاری مردم این زحمات بیشتر نشود اگر موردی هم مشاهده شد سامانه ۱۳۷ شهرداری شبانه روز آماده پاسخگویی است که در کمترین زمان ممکن مرتفع شود .

شهردار یاسوج اضافه کرد: بابت بارش امروز با همین میزان کم بارندگی همکاران ما در چندین نقاط به دلیل سهل انگاری ها و بی توجه برخی از صنوف به زحمت افتادند بنحوی که اقدامی که براحتی می شد انجام داد بنا به بی توجهی عده ای با ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین اقدام به رفع مشکل کردند .

نستهن مقدم تصریح کرد: انشالله با اقدامات صورت گرفته از این به بعد شهروندان از بارندگی ها بخوبی یاد کنند.

شهردار یاسوج بیان کرد: در نقاط سردسیر بحث بارش بیشتر در قالب برف است که رسانه ها و شهروندان باید حوصله بخرج دهند نمک پاشی بیشترین لطمه را به آسفالت و معابر می زند امید می رود شهروندان حوصله بخرج دهند تا شهرداری با تدابیر ویژه اقدامات مناسب را انجام دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326571
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ازادی گفت:

    باسلام حدفاصل پل سوم بشار تا ابتدای جاده بلکو نه روشنایی دارد و نه علائم جهت هشدار به رانندگان .خیلی مسیر خطرناکیه هر روز شاهد تصادف هستیم که مقصر اصلی میسئولین امر هستند نه رانندگان .

دیدگاه شما