چهارشنبه 21 آبان 1399 - 9:01

برنامه ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح به اجرا درآمد

آخرین جلسه از سلسله جلسات ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه، به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، آخرین جلسه از سلسله جلسات ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه عصر امروز(سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد و برنامه ادغام این بانک‌ها و موسسات اعتباری به مرحله اجرا درآمد.

جهانگیری در این جلسه از ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه به عنوان کاری بزرگ و پراهمیت یاد کرد و گفت: اجرای طرح ادغام با این وسعت از نظر نیروی انسانی و میزان سپرده و دارایی در کشور بی سابقه است.

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از دست اندرکاران انجام کار بزرگ خاطرنشان کرد: انصافا مدیریت بسیار خوبی در اجرای برنامه ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه صورت گرفت و امیدوارم با حمایت‌های بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک سپه پس از این ادغام بتواند عملکرد موفقی داشته باشد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326564
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مندنی یاسوجی گفت:

    چرا سود ودیرکرد معوق وامهارا زیاد میگرند بانکها بابت سود دیرکرد و جرایم معوقه مردم نابود کردئده اند هیچ مسولی هم جوابگو نیست خدارا در نظر بگیرید یکاری بکنید دراین رابطه برای مردم

  2. بویراحمد گفت:

    تاکی باید مردم نابود بکنند بانکها مخصوصا ثامن الائمه قدیم انصار فعلی رسیدگی کنید یاسوج نابود کرده اند

دیدگاه شما