یکشنبه 18 آبان 1399 - 10:55

اطلاعیه پلیس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ترخیص موتور سیکلت های رسوبی در پارکینگ

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از سال ۹۰ تا پایان اسفندماه۹۸

بویرنیوز– رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در راستای امریه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و صیانت از اموال مردم موتورسیکلت های رسوبی و توقیفی به مالکان و متصرفان تحویل داده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ “اسماعیل خوشوقت” اظهار داشت: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی و توقیفی تا ۸ سال زیر سال ساخت به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و صیانت از اموال مردم اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح از تاریخ ۱۷ آبان به مدت دو ماه اجرایی می شود و مالکان، متصرفان و نمایندگان قانونی می توانند صرفاً با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص اقدام کنند.

خوشوقت تصریح‌کرد: ارائه قبض رسید پارکینگ پرداخت خلافی و هزینه های پارکینگ یاحمل ارائه سند مالکیت (برگ سبز) کارت شناسایی موتور سیکلت و سند کارخانه سازنده در خصوص موتور سیکلت های فاقد پلاک الزامی است و پرداخت خلافی به صورت اقساطی امکان پذیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویر احمد خاطر نشان کرد: طرح مذکور صرفاً شامل موتورسیکلت هایی می شود که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ توقیف شده باشند و شامل دیگر موتورسیکلت ها نمی شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326516
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی پور گفت:

    مدیونین فکر کنین میخوان جیبتون رو با گرفتن پول پارکینگ و خلافی و جریمه و…. خالی کنن.اخر سر هم موتور پوسیده تو گرما تحویل میدن

دیدگاه شما