چاپ این برگه

مسئولان پای کار نباشند در کهگیلویه و بویراحمد فاجعه می شود/کرونا جری تر از همیشه…

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار اعمال محدودیت‌های سختگرانه در شهرستان بویراحمد شد و گفت: وضعیت نگران کننده است.

به گزارش بویرنیوز، پرویز یزدان‌پناه ظهر امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون 104 هزار و 500 نفر به مراکز درمانی این استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 7 هزار و 445 نفر بستری شده که 6 هزار و 906 نفر ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه تا دوماه قبل روزانه بین 300 تا 500 نفر به مراکز درمانی مراجعه می‌کردند، عنوان کرد: دیروز 968 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند که نسبت به 60 روز پیش به نوعی دوبرابر شده است.

وی یادآور شد: سه شهرستان بویراحمد، گچساران و دنا از چند هفته پیش روند افزایش داشته و وضعیت در بویراحمد نگران کننده بوده، در دهدشت و گچساران وضعیت ثابت است و تخت به اندازه کافی وجود دارد.

یزدان‌پناه بیان کرد: 185 تخت بیمارستان شهید جلیل یاسوج پر شده و امروز به تخت‌های این بیمارستان 34 تخت دیگر اضافه می‌شود که نیروهای مورد نیاز آن نیز از بیمارستان امام سجاد(ع) و شهید بهشتی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه شاید نیاز باشد از ظرفیت بیمارستان صحرایی سپاه استفاده کنیم، ادامه داد: باید افراد ناقل شناسایی و در قرنطینه کنترل شوند، زیرا ردیابی بیماران مهم بوده و باید نیروهای قرنطینه را روزانه یک بار ببینیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار اعمال محدودیت‌های بیشتر در سطح شهرستان بویراحمد شد.