جمعه 2 آبان 1399 - 20:32

۴ کشته در نزاع دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد/ دستگیری ۶ نفر

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع بهمئی در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: ۲ نفر از این افراد به ارتکاب قتل های ناشی از نزاع دسته جمعی اعتراف کردند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از پلیس؛ سرهنگ ستاد” کیقباد مصطفایی” در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی منجر به قتل ۴ نفر در جریان این نزاع بلافاصله اکیب هایی از پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان، با هماهنگی و نظارت دادستان محترم شهرستان بهمئی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع شده و از آنان ۴ قبضه اسلحه گرم و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۲ نفر از متهمان در بازجویی‌های مقدماتی به ارتکاب قتلها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با نظارت و ارشادات مقام قضائی در حال انجام است.

مصطفایی با اشاره به این که با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی استان و شهرستان، امنیت در منطقه برقرار است، بیان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326282
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما