چاپ این برگه

تیم نفت و گاز گچساران هم به سرنوشت تیم شهرداری یاسوج دچار می‌شود؟

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان و شهرستان گچساران سر گَنج هستیم اما به راحتی می خواهند تیم نفت و گاز گچساران را منحل کنند.

به گزارش بویـرنیـوز: «خداداد افشاریان» در گفت‌وگو با ایسنا افزود: وزارت نفت نسبت به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بی عدالتی محض انجام داده است یا نباید کاری در خصوص ورزش و فوتبال انجام شود و یا باید برای همه یکسان باشد.

وی اظهارکرد: تیم‌های پارس جنوبی جم، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و نفت اهواز از همین مجموعه هستند اما بخاطر تدارکات یک تیم لیگ دسته دو تیم نفت و گاز گچساران باید منحل شود و یا از تیم داری صرف نظر کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شنیده ها حکایت از انحلال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دارد، خاطرنشان کرد: نام این کار را نباید عدالت و انصاف گذاشت این مردم هم به ماند همه نقاط کشور خون داده و جوانان زیادی تقدیم اسلام و ایران کرده اند و امروز که با مشکلات بیکاری و آسیب‌های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنیم نباید تنها دلخوشی جوانان شهرستان گچساران که تیم فوتبال نفت و گاز است را منحل کرده و فوتبال این شهر را که در جنوب کشور فوتبال با اصالتی است، نابود کنند.

افشاریان تصریح کرد: پول تنها یک بازیکن فوتبال کرمان را به مجموعه نفت و گاز گچساران می تواند تیم داری کند.

وی ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران سر گَنج هستیم اما راحت به ما اعلام کنند که تیم داری نکنید.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد شدید از مسئولانی که به دنبال حذف تیم نفت و گاز گچساران هستند، عنوان کرد: از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص استاندار، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، فرماندار شهرستان انتظار داریم با پیگیری در این رابطه نگذارند حق جوانان این استان و شهرستان پایمال شود.

افشاریان تاکید کرد: زحماتی که برای این تیم کشیده شده و با قهرمانی در مسابقات استانی به لیگ دسته سوم کشور رفته و آن جا هم قهرمان شده و به لیگ دو و سپس لیگ یک رفته و دوباره به لیگ دو بازگشته است.

وی اظهارکرد: مردم شهر گچساران برای تیم نفت و گاز زجر زیادی کشیده اند و به پای این تیم نشسته و ده‌ها سال است که با این تیم زندگی می کنند و امروز به راحتی قرار است این تیم را منحل کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چطور کرمان اکنون دو تیم در لیگ برتر دارد و چند تیم هم در لیگ یک و چند تیم هم در رده های دیگر و زیر نظر وزیر و وزارتخانه اداره می شود اما گچساران که ۲۵ درصد نفت و گاز ایران را تامین می‌کند حق تیم‌داری نداشته و نباید مورد لطف وزیر و وزارتخانه نفت قرار گیرد؟

افشاریان تصریح کرد: وزیر و وزارتخانه‌ها باید برای همه مردم ایران کار کنند و همه جوانان و مردم ایران را به دیده انصاف و عدالت بنگرند و تفاوتی میان جوان گچسارانی و جوان سایر استان‌ها قائل نشوند.

وی ادامه داد: مجموعه نفت و گاز گچساران به اندازه یک تیم لیگ برتری امکانات دارد و جوانان با استعداد و ظرفیت‌های کم نظیری در این شهر هست که باید از آن برای شادی و نشاط جامعه و جوانان استفاده شود نه اینکه تیم نفت و گاز گچساران را منحل کنند و جوانان را به حال خود رها کرده تا گرفتار آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر و افسردگی شوند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد شدید از وزارت نفت و مناطق نفت خیر جنوب گفت: چگونه است که پارس جم جنوبی و صنعت نفت آبادان می‌توانند تیم‌داری کنند اما گچساران نمی‌تواند در حالی که ۲۵ درصد از نفت و گاز کشور را تولید می‌کند، نام این کار جز بی‌عدالتی چیست؟