پنجشنبه 24 مهر 1399 - 15:56

خروج مرغ از کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت خروج مرغ از این استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

بویـرنیـوز: “براتعلی صالحی” افزود: در بازدید شبانه و سرزده از چند مرغداری و کشتارگاه در راستای ستاد تنظیم بازار با توجه به اهمیت موضوع و تخلفات احتمالی عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی در سطح استان به همراه “روح الله باقری فرد”معاون بازرسی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد و بازرسان بازدیدی از برخی مرغداری ها مبنی بر ورود این کالا به بازار مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تذکرات لازم را جهت هر گونه سوء استفاده و یا عدم عرضه به کلیه مرغداری هاو عاملین توضیح داده شد و مرغداران را ملزم به عرضه مرغهای تولیدی به کشتارگاهای استان نمودند و تا اطلاع ثانوی خروج مرغ زنده از استان ممنوع بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تمامی مرغداری هایی که از نهادهای دامی با قیمت ارز ۴۲۰۰ استفاده میکنند باید قیمت مصوب را رعایت نمایند و دستگاه های نظارتی در صورت مشاهده تخلف سریع گزارش دهند تا برخورد قاطع صورت گیرد.

“روح الله باقری فرد”معاون بازرسی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این گشت ها و بازرسی ها طی روزهای آتی از کلیه مرغداری ها انجام خواهد گرفت و در صورت احراز تخلف با متخلفین برخورد قانونی و به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326155
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما