پنجشنبه 24 مهر 1399 - 7:00

نرخ کرایه تاکسی یاسوج به شیراز تعیین شد

بویرنیوز ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، هر دستگاه تاکسی فقط می‌تواند حداکثر سه نفر مسافر را سوار کند که در این زمینه نرخ کرایه‌های جدید تاکسی‌های زرد برون شهری مشخص شده است.

محمد نصیری راد اظهار داشت: پیش از شیوع ویروس کرونا نرخ کرایه‌های یاسوج به شیراز برای سه سرنشین عقب خودرو هر کدام ۳۰ هزار تومان و برای مسافر صندلی جلو ۳۷ هزار تومان بود.

وی افزود: با الزامی شدن سوار کردن تنها سه سرنشین در تاکسی‌های برون شهری، نرخ جدید تاکسی سواری به ترتیب برای ۲ سرنشین عقب خودرو هر نفر ۴۰ هزار تومان و برای مسافر صندلی جلو ۴۷ هزار تومان محاسبه خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این تصمیم براساس پیشنهاد ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و به ویژه استاندار گرفته شده است و در این رابطه بدون اغماض با تخلف‌ها برخورد می‌کنیم.

نصیری راد تاکید کرد: این مهم به منظور حفظ سلامت رانندگان و مسافران در برابر شیوع ویروس کرونا بوده است.

وی ابراز داشت: هم استانی‌ها در صورت مشاهده تخلف می‌توانند مراتب را با یادداشت پلاک خودروی متخلف و تاریخ سفر به این اداره کل تحویل و پیگیر شکایت خود شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با محرز شدن تخلف راننده برون شهری تاکسی زرد بلافاصله برخوردهای قانونی لازم با وی صورت خواهد گرفت.

نصیری راد افزود: ضمن برگشت کرایه اضافه به مسافر، راننده متخلف به کمیسیون تخلفات رانندگان معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: البته باید همشهریان توجه داشته باشند که برخی از رانندگان درون شهری با تخلف و سو استفاده از وقت اقدام به جابه جایی مسافر در محدوده برون شهری می‌کنند و چنانچه این تخلف را تاکسی‌های درون شهری در مسیر شیراز به یاسوج انجام دهند، فوراً به تعزیرات استان معرفی خواهند شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326153
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما