چهارشنبه 23 مهر 1399 - 20:33

جناب استاندار لطفاً سفر و ورود خودروهای غیربومی را به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع کنید

در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر بر اثر عوارض ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند.

به گزارش بویـرنیـوز، آنطور که وزارت بهداشت اعلام کرده است تفریحی ترین شهرستان استان یعنی بویراحمد یکی از شهرستانهایی است که بیشترین شیوع و بروز بیماری کرونا را در کشور داشته است.

سخنگوی وزارت بهداشت شهرستان‌های آذرشهر، جلفا، عجب‌شیر و مراغه در استان آذربایجان شرقی، شهرستان‌های ارومیه، اوشنویه، بوکان، سلماس، شاهین‌دژ، مهاباد، میاندوآب و نقده از استان آذربایجان غربی، شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، کاشان و نجف آباد از استان اصفهان، شهرستان کرج در استان البرز، دره شهر از استان ایلام، شهرستان‌های تنگستان و دشتی از استان بوشهر، شهرستانهای تهران، دماوند، ری، شمیرانات و ورامین از استان تهران، بروجن و شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری، بیرجند از خراسان جنوبی، سبزوار از خراسان رضوی، شهرستان‌های قم، سمنان، یزد، شهرستان بیجار از کردستان، اسلام‌آباد غرب، جوان‌رود، سرپل ذهاب، کرمانشاه، گیلان‌غرب و هریس از استان کرمانشاه، شهرستان بویراحمد از استان کهگیلویه و بویر احمد، شهرستان خرم‌آباد از استان لرستان، اراک در استان مرکزی،رزن و ملایر از استان همدان را از جمله شهرستان ‌های با بیشترین بروز بیماری در کشور اعلام کرد.

همین امر و البته فوت افراد بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد، خستگی کادر درمان و ظرفیت کم بیمارستان ها برای پذیرش بیماران کرونایی لزوم تدابیر جدی تر برای کنترل شرایط را ضروری ساخته است.

به‌نظر می رسد باید سفر ها از و به استان و به ویژه بویراحمد محدود شود تا لااقل شاهد هجوم سیل دیگری از بیماران کرونایی به مراکز درمانی و عواقب ناشی از آن نباشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=326140
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    استاندار مگه هست مگه وجود داره

  2. گودرزی گفت:

    اقا گوش کسی بدهکار مطالبات مردمی شهرستان نیست. بارها این درخواست از سوی شهروندان مطرح شده ولی نتیجه ای نداشته است. هیچ چیز سرجایش نیست.

دیدگاه شما