چاپ این برگه

اصناف کهگیلویه و بویراحمد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند جریمه میشوند /+ مبلغ ریالی جریمه‌ها

بویرنیوز: کلانتری در نشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به اینکه؛ در شرایط پیک بستری ها مرگ و میرها افزایش پیدا می کند گفت : در استان ۹۰ درصد فوتی ها بیماری زمینه ای و بالای ۶۸  سال سن داشته  و سرعت انتقال ویروس بالا بوده است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  ابراز داشت: از اکثریت مردم استان برای رعایت پروتکل ها تشکر می کنیم و به اقلیتی که سلامت و آرامش همه جامعه و کادر درمان را خسته می کنند هشدار می دهیم.

وی با بیان اینکه شرایط خطرناک‌ آنفولانزا هم وجود دارد، گفت: کسانی که رعایت نمی کنند بدترین ضربه را به مردم وارد  و به دردسر انداخته  و سبب ایجاد مشکل برای جامعه می شوند.

کلانتری افزود: هلال احمر ،گشت ارشاد سلامت و پایگاه های بسیج در حال کمک رسانی هستند اما  طبق قانون باید با کسانی که  سلامت مردم را نادیده می گیرند برخورد  کنیم هرچند به دنبال برخورد نیستیم اما در این شرایط سلامت اکثریت جامعه برای ما مهم است.

وی افزود: اقدامات توسط فرمانداری بویراحمد باید افزایش پیدا کرده و تدابیر جدید اتخاذ شود.

استاندار با اشاره به واحد‌های صنفی گفت: مبالغ جریمه ۳۰۰ هزار تومانی ، پانصد هزار تومانی و یک میلیونی باید اتخاذ و در مرحله چهارم پلمپ است.

وی در ادامه با بیان اینکه  پلیس با خودروهای شخصی که پروتکل‌ها را رعایت نمی کنند برخورد کند تاکید کرد: با افراد کارمند که پروتکل ها را رعایت نمی کنند برخورد می شود و خدمات ارائه نمی شود و هیچ‌کارمندی نباید بدون رعایت پروتکل ها وارد سیستم اداری شود و بعد از آن توسط تخلفات اداری به عنوان فرد متخلف با او برخورد خواهد شد.

کلانتری گفت جرائم باید اثر گذار باشد و تاکید کرد:اراده بر جریمه نیست اما برای حفظ سلامت مردم عده ای که سلامت اکثریت را به خطر انداخته با آنها برخورد می شود.