چاپ این برگه

بیمارستان جلیل تکمیل شد/وضعیت فوق خطرناک کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان جلیل شهر یاسوج «فول» شد.

به گزارش بویـرنیـوز: حسین کلانتری در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت فوق خطرناک کرونا در استان اظهار کرد: آمار دکتر بانشی، دکتر یزدانپناه و دکتر جاودان‌سیت نشان دهنده این وضعیت خطرناک در استان است که مردم باید رعایت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اوضاع از سه- چهار روز گذشته تفاوت کرده و رفتار ویروس بسیار خطرناک شده است.

وی ادامه داد: امکانات و تجهیزات استان محدود است و در حال حاضر ظرفیت بیمارستان شهید جلیل یاسوج فول شده است و اگر روند سرعتی افزایش ابتلا و بستری همچنان ادامه داشته باشد بی‌شک به مشکل برخواهیم خورد.

این مسوول با بیان اینکه وضعیت کنونی نیاز به توضیح ندارد افزود: آمارها در استان هم از نظر فوتی و هم ابتلا و هم بستری شیب صعودی دارد این در حالی است که هنوز به آنفلوانزا برخورد نکرده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اهمالی که از سوی استان اصفهان برای فرستادن تانک اکسیژن شده و هنوز به دست استان و بیمارستان دکتر جلیل علی‌رغم وعده‌ها نرسیده، افزود: با مسوولان استان اصفهان صحبت کرده‌ام و اگر تا شنبه به دست ما نرسد موضوع را دادگاهی خواهم کرد.

وی در ادامه با قدردانی از همه زحمات دکتر جاودان سیرت رئیس بیمارستان دکتر جلیل یاسوج اظهار کرد: تغییر رفتار ویروس ناشی از تغییر رفتارهای ما مردم است که اقلیتی جان اکثریت را به خطر می‌اندازیم.