دوشنبه 14 مهر 1399 - 17:06

ادامه سیر صعودی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/الگوی جدید زندگی را بپذیریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۲۷۹ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۱۸ نفر مبتلای قطعی و ۱۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

به گزارش بویرنیوز؛ دکتر پرویز یزدان پناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۷۹۷۳ مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از ۲۶۶ نمونه دریافت شده، بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه ۳۰درصد، بویراحمد ۲۹درصد، گچساران ۲۰درصد، دنا ۸درصد، باشت ۷درصد و چرام ۶ درصد است .

وی افزود متاسفانه در طی ٢۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی در بیمارستانهای کرونایی استان روی داده است که تعداد کل فوتی های کرونایی استان به ١۴٣ مورد رسیده است،

دکتر یزدان پناه افزود: خواه ناخواه بیماری کرونا دامنگیر دنیا شده است و در ایران نیز این موضوع به عنوان بحران بزرگ و صدمات بی شماری را از لحاظ اقتصادی و مناسبات اجتماعی وارد کرده است و قطع یقین مدت زمان زیادی این بیماری فعال خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: بهترین کار این است که با درک شرایط موجود با رعایت موازین بهداشتی، زندگی در شرایط جدید کرونایی را به عنوان فرهنگ و الگوی جدید زندگی بپذیریم و با آن کنار بیاییم و نگذاریم که بیشتر از این صدمات جانی و اقتصادی گریبانگیر خانواده ها شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325974
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جمع کن کاسه کوزه تو
    از اول کرونا چه مدیریتی برای گیر نکردن تو این باتلاق داشتی الان هم که وضعیت خرابه میگی عادت کنید
    علنا بگو نمیتونیم کنترل کنیم خدا به دادتون برسه

  2. پاتاوه زیلایی مارگون لوداب میمند لما گفت:

    الهی خودت کمک کن.زیرساخت و لجستیکِ درمان و بهداشت و حوزه ی پزشکی در استان به غایت محروم ما، به شدت متزلزل و نگران کننده هست.استان ما دچار کمبودها و نواقص و نارسایی های زیادی در حوزه زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات در ابعاد مختلف به لحاظ کمّی و کیفی می باشد.

  3. حسن گفت:

    فقط تو شرکتهای خدماتی استخدام فامیلی بکن

دیدگاه شما