دوشنبه 7 مهر 1399 - 21:23

تنظیم بازار و فعال کردن واحد‌های تولیدی راکد اولویت های مهم سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد/کمک دو سازمان های به توسعه استان

در نشست خبری ای که امروز  در ساختمان سازمان صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، حسین پور بر ایجاد آرامش نسبی در سطح بازار علیرغم تحریم های ظالمانه تأکید کرد و استقبال ویژه از هر گونه انتقاد و پیشنهاد برای توسعه و بهبود وضعیت فعالیت های این سازمان را مدنظر قرار داد.

 

به گزارش بویرنیوز: در نشست خبری ای که امروز  در ساختمان سازمان صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، حسین پور مدیرکل این سازمان، ایجاد آرامش نسبی در سطح بازار را جزء ضروریات امروز استان دانست و افزود: از آنجایی که درحال حاضر وضعیت اقتصادی کشور با توجه به تحریم های ظالمانه ویژه و خاص است، نگاه مردم به مسئولین است تا در این برهه خاص، آرامش نسبی را برقرار نماییم.

حسین پور افزود؛ سازمان صنعت و معدن و تجارت استان به دنبال برداشتن قدم های محکم و نه نمایشی است و در این دوره خاص نباید دست روی دست گذاشت و باید جهت رضایت مردم از تمام توان و ظرفیت در جهت توسعه صنایع معدنی و تجاری استان گام برداشت تا مردم نتایج اقدامات ما را احساس کنند و نظاره گر باشند که در این زمینه تاکنون به هر شکلی کالاهای اساسی مردم فراهم بوده و کمبودی وجود نداشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان رسانه ها را ظرفیت خوبی برای انعکاس واقعی مشکلات مردم دانست و اضافه کرد: باید بگوییم هیچ مسئولی از وجود و یا بروز مشکل در حیطه کاریش احساس خشنودی و خرسندی ندارد و برای ما هم عنوان مشکلات در هر بخشی به همراه ارائه راهکارهای سازنده و قابل اجرا بسیار با ارزش است تا در جهت توسعه استان گام های ماندگار و مهمی برداشته شود و نقش انعکاسی را رسانه های استان می توانند به خوبی ایفا کنند.

حسین پور جنگ امروز را جنگ اقتصادی دانست و افزود: در حال حاضر شرایط کشور نشان می دهد که رهبر انقلاب با طرح موضوع اقتصاد مقاومتی بینش آینده نگری خود را نشان داده اند و این وظیفه هم مسئولین و هم مردم است که دوشادوش یکدیگر برای تحقق هرچه بهتر این امر تلاش کنیم.

حسین پور توجه و حل مشکلات صنایع راکد در استان را از اولویت های سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و  افزود: فسفات چرام با ظرفیت ایجاد اشتغال 500 نفری بعنوان یکی از معادن ارزشمند استان در کشور شناخته شده است که پیش بینی می شود تا 200 میلیون تن ذخیره داشته باشد ولی درحال حاضر 80 میلیون تن ذخیره قطعی دارد و توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از زیرمجموعه های شرکت ایمیدرو که توانمندی خوبی برای بهره برداری دارد، در حال انجام است.

حسین پور مطالعات اکتشافی و  اکتشاف بیش از 10 هزار کیلومتر مربع در استان را بی نظیر خواند و در ادامه اظهار داشت: متاسفانه تنها در دو سال اخیر، استان ما شروع به استفاده از ظرفیت های سازمان های توسعه گرا در حوزه صنعت و معدن مانند ایدرو و ایمیدرو کرده و در همین مدت کم توانسته پیشرفت قابل ملاحظه ای صورت پذیرد.

نکته: سخنان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان دغدغه مندی ایشان را نسبت به مردم استان و تلاش برای رفع موانعی که موجبات سلب آسایش بازار را بوجود می آورد، اولویت دانسته و از نظریات و حتی انتقادات مردم هم استقبال می کند.

حسین پور از همت شرکت های ایدرو و ایمیدرو صحبت کرده که با وجود حضور کوتاه خود توانسته اند در پیشرفت حوزه صنایع و معادن استان نقش ارزنده ای داشته باشند و این خبرهای امیدوار کننده ای را در آینده ای نه چندان دور برای استان به ارمغان خواهد آورد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325855
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما