یکشنبه 6 مهر 1399 - 7:40

اصلاحات جدید دفترچه انتخاب رشته کنکور منتشر شد

رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنماس انتخاب رشته آزمون سراسرس سال 1399 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش بویرنیوز؛ سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1399 در تاریخ 31 شهریور ماه و اطلاعیه دوم مهر ماه سال جاری اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته منتشر شد.

بر این اساس  به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ پنحم مهر برای انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز دوشنبه هفتم مهر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته،‌ مندرجات اطلاعیه دوم مهر و این اطلاعیه جدید، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

لازم به تاکید است با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای آزمون فوق، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست لذا ضرورت دارد داوطلبان در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325797
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما