چاپ این برگه

فوت 5 سالمند یکی از مراکز نگهداری سالمندان در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر کرونا

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمدگفت: در خانه سالمندانی که در روستای سروک واقع شده است ۳۷ سالمند بوده که تاکنون پنج نفر آن‌ها فوت شده است.

به گزارش بویرنیوز، شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در نشست مبارزه با کرونای این شهرستان گفت: اصناف پرخطر در صورت بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تعطیل می‌شوند و پاساژ‌ها تا دوشنبه مهلت دارند که دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و در غیر این صورت تعطیل می‌شوند.

شاهرخ کناری با بیان اینکه تاکسی‌های برون‌شهری و درون‌شهری دستورالعمل‌های بهداشتی را زیر ۵۰ درصد رعایت می‌کنند افزود: پوشیدن ماسک در تاکسی اجباری است و در غیر این صورت با رانندگی تاکسی برخورد می‌شود.

او بیان کرد: اداره کل زندان باید تمهیدات لازم را برای بهداشت زندان را در نظر بگیرد تا دچار مشکلات حادتری نشود.

یزدانپناه رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت: دفاتر پیشخوان، پایانه‌های مسافربری، زندان، اداره برق، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، پاساژها، شورا‌های حل اختلاف و دادسرا‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی نگرفتند.

یزدان‌پناه با بیان اینکه تاکنون ۱۷ نفر از زندانیان در بخش‌های متفاوت به کرونا مبتلا شده اند افزود: متاسفانه وضعیت بد نظافت و استفاده نکردن از ماسک در زندان‌ها به صورت قابل توجهی مشاهده می‌شود.

او بیان کرد: در خانه سالمندانی که در روستای سروک واقع شده است ۳۷ سالمند بوده که تاکنون پنج نفر آن‌ها فوت شده است و در حال حاضر ۳۰ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا هستند.