پنجشنبه 3 مهر 1399 - 12:31

ابتلای مجدد غلامرضا تاجگردون به کرونا/در انتخابات ریاست جمهوری شرکت میکنم

بویرنیوز، رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی، که آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنید؟ با لحنی شوخی، اظهار داشت: حتماً شرکت می‌کنم و رای می‌دهم.

تاجگردون: حتماً در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم / دوبار به کرونا مبتلا شدم

لایو اینستاگرامی غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت با حسن احمدیانفر از همرزمان او در هشت سال جنگ تحمیلی برگزار شد. در این برنامه زنده اینستاگرامی هر دوی آنها خاطراتی را با هم مرور کردند.

بنا بر این گزارش، حسن احمدیانفر همرزم غلامرضا تاجگردون در دوران دفاع مقدس به اختلاف احمد خورشیدی با تاجگردون اشاره کرد و گفت: براستی چرا شما دو نفر علی رغم اینکه آمد و رفت‌هایی با هم داشتید و دارید با هم اختلاف پیدا کردید؟ آیا دعوای شماها زرگری است، آقای خورشیدی به ضیافت افطاری شما می‌آید، شما با او مصافحه می‌کنید، بعد هم دوباره به جان هم می‌افتید.

تاجگردون در این‌باره توضیحاتی داد، چه کنم، بالاخره حرف‌هایی که نباید زده شود، زده می‌شود.

در ادامه صحبت‌های این دو همرزم، احمدیانفر از تاجگردون سئوال می‌کند که این روزها کمتر در میان مردم حضور پیدا می‌کنید؟ که تاجگردون پاسخ داد: هیچ دلیلی جز بیماری کرونا وجود ندارد، نمی‌خواهم به سلامت مردم آسیبی برسانم. من یک‌بار در آخرین روزهای تعطیلات عید نوروز و بار دیگری هم چند روز قبل به کرونا مبتلا شدم وحضورم باعث می‌شود که تجمع صورت بگیرد.

وی افزود: هرچند تمام جوانب احتیاط را رعایت کردم، ولی بالاخره دوبار به کرونا مبتلا شدم و الان هم در قرنطینه خانگی هستم و روزهای آخر این بیماری را سپری می‌کنم.

رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی، که آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنید؟ با لحنی شوخی، اظهار داشت: حتماً شرکت می‌کنم و رأی می‌دهم.

وی در پاسخ به اینکه آیا کاندیدای ریاست جمهوری خواهید شد؟ تصریح کرد: مشخص نیست و باید ببینیم چه پیش می‌آید شاید هم کاندیدا شدم.

تاجگردون در بخش دیگری از اظهارات خود، بیان کرد: من‌بعد تصمیم دارم در مباحث مختلفی که به من ربط دارد، از طریق اینستاگرام شرکت کنم.

وی افزود: دلیل استفاده بنده از حساب کاربری دیگری برای برگزاری لایو زنده به این خاطر است که لایو زنده برای حساب خودم بلاک شده است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325750
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یا حق گفت:

    درسته که ایشون همیشه توهم خودبزرگ بینی داره اما اینبار گفته برای رای دادن شرکت می کنم.
    کمپین نه:
    نه به غرور،نه به خودخواهی، نه به منفعت طلبی، نه به رانت، نه به نوچه پروری، نه به تبعیض.

دیدگاه شما