چهارشنبه 2 مهر 1399 - 8:47

انتقاد تند جمهوری اسلامی از حذف نام و تصویر آیت الله هاشمی از تاریخ دفاع مقدس

انتقاد تند جمهوری اسلامی از حذف نام و تصویر آیت الله هاشمی از تاریخ دفاع مقدس /آیا ایشان یکی از فرماندهان واجب التکریم نیست؟

بویرنیوز، مسیح مهاجری، مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی از تحریف نقش و جایگاه آیت الله هاشمی در دوران دفاع مقدس انتقاد کرد و نوشت:

🔹بیت‌الغزل سخنان رهبری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس این بود که گفتند: قبول قطعنامه، کاری عاقلانه و مدبرانه بود… خطر تحریف دفاع مقدس جدی است و باید مراقب تحریف‌ها بود.

🔹حذف کامل نام، تصویر، فیلم، سخن و اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه این نوع تحریف خطرناک تاریخ دفاع مقدس است.

🔹در همین مراسم تجلیل، حتی یک عکس از آقای هاشمی رفسنجانی که فرمانده جنگ بود و مقدمات همان پذیرش عاقلانه و مدبرانه قطعنامه را فراهم کرده بود، دیده نشد. در گزارش رئیس ستاد نیروهای مسلح نیز حتی اشاره‌ای به آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از فرماندهان واجب‌التکریم وجود نداشت.

🔹رسانه ملی و دستگاه‌های رسمی تدوین تاریخ دفاع مقدس نیز همین روش را سالهاست که در پیش گرفته‌اند و متأسفانه این ظلم را به تاریخ ایران و تاریخ دفاع مقدس روا می‌دارند بطوری که آقای هاشمی رفسنجانی در نمایشگاه‌ها و موزه‌های دفاع مقدس و یادواره‌ها و همایش‌ها هم سانسور می‌شود.

🔹اینان، از این واقعیت غافلند که مردان خدوم و خداجو از حافظه تاریخ محو نمی‌شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325743
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مرد همیشه ماندگار مرحوم هاشمی رفسنجانی یاد ونامش همیشه تودلها می ماند

  2. فرهنگی گفت:

    خدمات مرحوم هاشمی رفسنجانی به نظام وانقلاب علی الخصوص مدیریت جنگ وحتی بعد از جنگ ودوران سازندگی بر هیچ کس پوشیده نیست .روز روشن رو کسی نمیتونه انکار کنه مگر اینکه ذهنی مریض وتاثیر پذیر داشته باشد … تا دیروز سردار سازندگی می گفتند در تمام دولت ها چه اصولگرا وچه اصلاح طلب … حال چه شده ؟؟ به نظر تحریف واقعیت های دفاع مقدس مهندسی شده با برنامه ریزی ست ..

دیدگاه شما