چاپ این برگه

کار زیبای اتاق بازرگانی یاسوج برای تکریم از کادر درمانی مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

در آیینی با حضور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان، ۵۰۰ بن کارت خرید به ارزش یک میلیاردو سیصدمیلیون ریال برای توزیع میان کادر درمانی حاضر در مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان ها و مراکز بهداشت استان؛ به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شد.

به گزارش بویرنیوز، جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی اظهار کرد: فعالان جبهه سلامت شامل کادر درمان و پرسنل مختلف بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمان که این روزها در مبارزه با کرونا حضور دارند، با دریافت این بن کارت ها می توانند از فروشگاه های افق کوروش در سراسر استان خرید کنند. وی افزود: این تعداد بن کارت خرید توسط اتاق بازرگانی یاسوج و کمپین نفس تهیه و خریداری شده است.

کیانی پور بیان کرد: اتاق بازرگانی یاسوج از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره در جبهه مبارزه با کرونا حضور داشته است و با تهیه اقلام مختلف پزشکی و بهداشتی شامل دستگاه‌های علائم حیاتی و اکسی‌متر انگشتی، لباس ایزوله ویژه کادر درمان، شیلد محافظ صورت، عینک یکبار مصرف، کلاه سفید یکبارمصرف، کلاه تمام فیلتر، لباس یکبارمصرف گان، لباس یکبارمصرف اورال، دستکش جراحی لاتکس و دستکش معاینه؛ این اقلام را در تمامی بیمارستان‌های هدف و مراکز بهداشت‌ شهرستان‌های استان توزیع کرد.

رئیس اتاق یاسوج ادامه داد: همچنین کمپین نفس و اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در حرکتی جمعی و گسترده در این ایام به همت فعالان اقتصادی بخش خصوصی تلاش کرده است تا در این شرایط از دردها و آلام دست کم ۱۰۰۰ خانواده هم‌ استانی نیز بکاهد و در هفته های قبل بیش از «۱۰۰۰» کارت خرید «۲۶۰هزارتومانی» میان نیازمندان روستاها و شهرهای مختلف شهرستان‌های: بویراحمد، دنا، مارگون، کهگیلویه، چرام، بهمئی، لنده، گچساران و باشت توزیع کرده است.

کیانی پور تصریح کرد: اکنون نیز به پاس قدردانی از پرسنل خدوم مجموعه های مختلف درمان و بهداشت استان که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند، ۵۰۰ کارت خرید ۲۶۰ هزارتومانی تهیه و با هماهنگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی میان این عزیزان توزیع خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی ادامه داد: به یاری حق تا شکست کامل کرونا، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با تمام توان در کنار مردم و کادر درمان خواهد بود و این کمک ها ادامه دار خواهند بود.