شنبه 22 شهریور 1399 - 21:19

پیام قدردانی خانواده آریافر و ایلخانی پور از پیام ها و همراهی محبت آمیز مردم و مسئولان در مراسم «ماه بی بی ایلخانی پور»

پیام قدردانی خانواده آریافر و ایلخانی پور از پیام های محبت آمیز مردم و مسئولان در پی فوت «ماه بی بی ایلخانی پور» در ادامه آمده است:

الله الرحمن الرحیم

مَن لَم يَشكُرِ المَخلوقَ لَم يَشكُرِ الخالِقَ

هجران ابدی و‌ حزن انگیز همسری مهربان، مادری فداکار و دلباخته اهل بیت، نماد و اسوه فداکاری، نوع دوستی و مردم داری «ماه بی بی ایلخانی پور» داغی بزرگ و باورنکردنی برای ما بود.

مشیت الهی اما تغییر ناپذیر است و این مسیری است که دیر یا زود همه ما در آن قدم می گذاریم و خوشا آنانکه با توشه و بار سنگین از خوبی ها در این وادی قدم می گذارند که «ماه بی بی» نیز در این مسلک بود.

‌اگرچه به واسطه بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم به جهت حفظ سلامت مردم برایمان مقدور نشد اما با این شرایط نیز شاهد حضور بزرگوارنه بسیاری از آشنایان بودیم.

در کنار آن لطف و محبت بسیاری از مردم و متشخصان استان که نام بردن همه آنها در این عریضه ممکن نیست، قوت قلبی بزرگ برای بنده و همه بستگان بود.

بی تردید زبان و نوشته از ابراز لطف همه عزیزان قاصر است، خاضعانه از پیام های تسکین دهنده، امیدبخش و ارزشمند همه سروران کمال تشکر را داریم و از خداوند منان برای همگی عنایت خاص باریتعالی و اولیای‌ صالحش را خواستاریم.

امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم لطف و زحمات یکایک عزیزان را به نیکی و شادی جبران نماییم.

خانواده آریافر و ایلخانی پور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=325526
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما