چاپ این برگه

ماجرای عجیب واژگونی وانت پیکان در لوداب…

بخشدار لوداب از توابع شهرستان بویراحمد گفت: هنوز ماجرا و علت واژگونی وانت پیکان در منطقه لوداب مشخص نیست.

به گزارش بویرنیوز “جمال روحانی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به این مطلب که در این حادثه زن و فرزند راننده فوت کردند و گفته می‌شود راننده خودش را به بیرون از خودرو پرت کرده است، افزود: خانواده همسر راننده وانت شاکی راننده (شوهر دختر) شدند و راننده وانت هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

بخشدار لوداب با بیان این‌که تاکنون این حادثه بعنوان یک تصادف قلمداد شده است، اظهارکرد: مراجع قضایی در حال بررسی و پیگیری زوایای این حادثه‌اند.

به گزارش بویرنیوز، “محسن جلیل”، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دیروز اعلام کرده بود که ساعت ۸ صبح شنبه ۱۵ شهریورماه خبر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت پیکان در منطقه لوداب، روستای “کمک” به اورژانس اعلام شد و نیروهای اورژانس بلافاصله از پایگاه‌های اورژانس لوداب و دمچنار به محل حادثه اعزام شدند.

وی در زمان اعلام این خبر گفته بود که در این سانحه به علت شدت جراحات وارده، یک نفر در دم جان باخت و دو نفر دیگر مجروح شدند که به مرکز درمانی در شهر یاسوج منتقل شدند و حال یکی از مجروحین وخیم است که بر اساس خبرهای بعدی مشخص شد که مجروح حال وخیم نیز فوت کرد.

به دنبال این حادثه، شایعاتی نیز در فضای مجازی منطقه مطرح شد مبنی بر این‌که ظاهرا راننده قصد تجدید فراش داشته و چون همسرش به ازدواج دوم رضایت نداده بود اقدام به رها کردن خودرو در حال حرکت از ارتفاع کرده است که بخشدار لوداب گفته همه زوایای حادثه از سوی مراجع قضایی پیگیری می‌شود.