چاپ این برگه

انتقاد آموزش و پرورش از علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد/چرا نامه رسمی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد؟

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از علوم پزشکی به دلیل قرار دادن نامه رسمی ستاد ملی کرونا به رسانه‌ها انتقاد کرد‌.

انتقاد آموزش و پرورش از علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد/چرا نامه رسمی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد؟

به گزارش بویرنیوز، هادی زارع‌پور که در آیین بازگشایی مدارس یکی از شهرهای یاسوج سخن می‌گفت، اظهار کرد: بازگشایی مدارس تصمیم ستاد ملی کرونا بود و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد موظف است تصمیمات این ستاد را اجرایی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به نامه رسمی که در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده بود انتقاد کرد و گفت: انتظار می‌رفت نامه‌ای که رسمی و دولتی و مصوبه ستاد کرونای کشور بود را دانشگاه علوم پزشکی در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌داد تا این همه هجمه به آموزش و پرورش وارد شود.

وی بیان کرد: این چند روز فشارهای زیادی روی من و همکارانم در آموزش و پرورش بود.رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفته بود ما را همراهی می‌کند اما همین دست‌آویزی برای تخریب یک دستگاه شد و رسانه‌ها بر علیه ما هجمه داشتند.

این مسوول بیان کرد: دستورات و پروتکل‌های بهداشتی که در مدارس باید رعایت شود این است که دانش‌آموزان باید حتما ماسک و دستکش داشته و فاصله یک متری را رعایت کنند.

زارع‌پور با اشاره به کاهش ساعات درسی گفت: ساعت کلاس‌ها از ۹۰ دقیقه به ۳۵دقیقه کاهش یافته، ضمن اینکه پنجره‌ها در طول ساعات کلاسی باید باز و کلاس تهویه سالم داشته باشد.

وی تصریح کرد: در خودرو سرویس‌ها نباید بیش از ۳ نفر باشند و مینی‌بوس نصف ظرفیت حضور داشته باشند.