چاپ این برگه

کلیات طرح جامع آبشار و پارک جنگلی یاسوج تصویب شد

در نشست کارگروه زیربنایی و توسعه استان، کلیات طرح جامع آبشار و پارک جنگلی یاسوج تصویب شد.

کلیات طرح جامع آبشار و پارک جنگلی یاسوج تصویب شد

به گزارش بویرنیوز، در نشست کارگروه زیربنایی و توسعه استان، کلیات طرح جامع آبشار و پارک جنگلی یاسوج تصویب شد.

شهردار یاسوج در این نشست گفت: در طرح جامع پارک جنگلی و آبشار یاسوج 210 هکتار از اراضی این دو منطقه مورد مطالعه و طراحی قرار گرفته است.

پارک جنگلی از مکانی ناامن به تفرجگاهی امن تبدیل شد

نستهن مقدم ابراز داشت: پارک جنگلی یاسوج در گذشته به عنوان مکانی ناامن و محل وقوع بسیاری از جرایم بود که در این دوره کاری پارک به تفرجگاهی امن برای گردشگران و شهروندان تبدیل شده است.

مقدم بیان کرد: روشنایی مستقیم 70 هکتار از اراضی این پارک در دو مرحله با برج های نوری استاندارد با فناوری روز دنیا صورت گرفت و آبرسانی و گازرسانی و شبکه برق این پارک نیز با همکاری دستگاههای مربوطه، توسط شهرداری در حال اجراست که هم اکنون در مراحل پایانی است.

این طرح می تواند یاسوج ار متحول کند

وی با تاکید از پرهیز از شعارزدگی تصریح کرد: پایتخت طبیعت زمانی تحقق می باید که زیرساخت های لازم ایجاد شود که در این طرح جامع یک مطالعه دقیق با بازدیدهای میدانی متعدد و بررسی جوانب مختلف کار توسط یکی از برترین مشاوران ایران که روزمه بسیار قوی و موفقی دارد، دیده شده است.

شهردار یاسوج بیان کرد: در صورت اجرای این طرح شاهد تحول صنعت گردشگری در شهر یاسوج و استان خواهیم بود و زمینه اشتغالزایی گسترده، سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار برای شهر یاسوج از صنعت توریسم خواهد شد.

نستهن مقدم در پایان گفت: از مدیران و تصمیم گیرندگان استان خواهش می کنم برای پیشرفت و نجات شهر یاسوج برای اجرای این طرح بصورت جهادی پای کار بیایید.