شنبه 25 مرداد 1399 - 14:40

تجلیل از خانواده “البرز زاگرس” در یک مراسم ملی/ رونمایی از برنامه های ویژه سالروز بازگشت آزادگان به کشور

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از رونمایی و اجرای قطعه موسیقیایی «آواز آزادگی» به مناسبت سی‌امین سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خبر داد.

به گزارش بويرنيوز، اسکندر یارنسب با اشاره به قرار داشتن در آستانه سی‌امین سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: بازگشت عزتمندانه آزادگان به میهن یکی از روزهای فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در خاطره تمام مردم ایران به‌عنوان سرفصلی جدید در مناسبات فرهنگی اجتماعی ثبت شده است.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای گرامی داشت این روز اقدام به تولید قطعه موسیقیایی «آواز آزادگی» کرده است که این قطعه روز یکشنبه ۲۶ مردادماه در کنگره ملی الماس‌های درخشان رونمایی و اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص مشخصات قطعه «آواز آزادگی» گفت: آهنگساز این اثر آقای «محمدرضا چراغعلی» است و ۴ نفر از خوانندگان جوان و نوجوان کشورمان به نام‌های «هادی احمدی»، «بابک افشاری»، «فؤاد نیمایی» و «آرمان برآر» در این اثر به ترتیب با گویش و زبان‌های بختیاری، آذری، کردی و فارسی به اجرا می‌پردازند.

یارنسب با اشاره به تجلیل از ۱۰۳ نفر از آزادگان دفاع مقدس و فعالان عرصه ایثار اجتماعی در کنگره ملی الماس‌های درخشان گفت: در این کنگره از هر استان کشور ۳ نفر و در ستاد مرکز ۷ نفر و در مجموع ۱۰۳ نفر از آزادگان عزیز، خانواده معظم آزادگان شهید، متوفی و جمعی از فعالان عرصه ایثار اجتماعی که منشأ خدماتی در سطح جامعه بودند تجلیل به عمل می‌آید. این افراد شامل جمعی از مدافعین سلامت مردم از جمله پزشکان، پرستاران و کادر درمانی عرصه سلامت، مدافعین و فعالین عرصه محیط زیست، افرادی که در حوادثی چون سیل و زلزله فداکاری کرده‌اند و کسانی که منشأ خدمات شاخص خیریه و عام‌المنفعه و کمک‌های مؤمنانه بوده‌اند می‌شود.

وی در انتها تأکید کرد: کنگره ملی الماس‌های درخشان با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری در تهران و همزمان مسئولان استانی از جمله تعدادی از نمایندگان ولی فقیه، استانداران، معاونین استانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و آزادگان به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود. 

گزارش بویرنیوز حاکی از آن است در اين مراسم از خانواده مرحوم البرز زارعي ،دو نَفَر ازاده و يك نَفَر پزشك از استان در اين كنگره تجليل مي شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324758
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما