چاپ این برگه

ماجرای یک خبر جنجالی در خصوص دکتر ملک حسینی/ + توضیحات بویرنیوز

دانش آموز ضعیفی که حالا یکی از برترین پروفسورهای علم پزشکی و پدر پیوند کبد ایران نام گرفته است!این قصه را دکتر ملک حسینی در کتاب زندگانی خود و برای قدردانی از آن معلّم که با یک حرکت هوشمندانه مسیر زندگی او را عوض نمود، در صفحه اینستاگرامش نوشته و برای معلّم خود آرزوی موفقیت نموده.

به گزارش بویرنیوز، این متن البته توسط نزدیکان و خود دکتر ملک حسینی تکذیب شد اما همچنان در فضای مجازی می چرخد و دست به دست می شود.

همین مطلب دستاویزی برای نزدیکان دکتر ملک حسینی شد تا به بویرنیوز توهین و برچسب بزنند و در صفحه و کانال دوست داران جناب دکتر نیز انتشار دهند.

در این باره و مطالب برخی نزدیکان دکتر ملک حسینی در خصوص بویرنیوز چند نکته قابل توجه است:

– بویرنیوز نه منبع این خبر است و نه تنها سایتی که اقدام به نشر آن کرده است، این مطلب در یکی از سایت های استان و البته برخی سایت های علمی و فرهنگی که با یک جستجوی ساده قابل مشاهده است ! نشر داده شده است.

– هدف از این متن نیز نه تنها تخریب چهره علمی و فرهیخته دکتر ملک حسینی نبوده که به بهانه تکریم او و تجلیل او برای مناسبتی خاص نگارش شده است اگرچه یک کج سلیقگی و استفاده از متنی نادرست((دانش آموزی ضعیف که مورد تمسخر بود در دبستان و بعدها یک پروفسور شد)) زحمات نویسندگان مطلب را بر باد داده است.

– نام بردن از بویرنیوز و توهین به آن بعنوان سایتی که تاکنون دهها مطلب مثبت در خصوص دکتر ملک حسینی و خانواده ملک حسینی نشر داده است جای یک علامت سوال جدی در ذهن ایجاد می کند، اگرچه ما هم نشر این مطلب را تایید نمی کنیم و بخاطر آن و عدم دقت خبرنگارمان در صحت سنجی آن پوزش می طلبیم.

– این حجم از تاب آوری اندک از سوی افرادی که خود را مدعی فرهنگ و ادب و دانش می دانند جداً جای گلایه مندی است، آنهم برای مطلبی که با هدف و نیت خیر نشر داده شده است!

به گزارش بویرنیوز، اگرچه میدانیم خود دکتر نیز راضی به این بی تابی و کم تحملی ها نیست اما این رفتارهای دور‌ از شأن و ادب برخی طرفداران دقیقا محبوبیت خود ایشان را نشانه می گیرد.