جمعه 24 مرداد 1399 - 0:37

آیا سایه انفجار بیروت بر سَر مرکز کهگیلویه و بویراحمد سنگینی می کند؟

این حادثه تلخ باب جدیدی برای همه کشورها باز کرد همین مخازن نفت استان روز اول به خوبی جانمایی نشده و در کنار پمپ بنزین و گاز قرار دارند که باید فکر اساسی به حال این مخازن شود.

به گزارش بویرنیوز، این بخشی از سخنان معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد است ، به عقیده جمالی برخی جانمایی ها مناسب نیست و الان برای استاندار سازی آنها باید هزینه های میلیاردی کرد.

مخازن نفت مرکز کهگیلویه و بویراحمد دقیقاً در مجاورت پمپ گاز و بنزین ایجاد شده‌است و این اولین آلارم هشدار را می دهد.

انفجار بیروت نشان داد رعایت اصول پدافندی یک ضرورت جدی است، این انفجار نشان داد خطر همیشه هست و با کوچکترین جرقه هم ممکن است یک کشور دچار بحران شود.

در شهر یاسوج نیز هم‌اکنون این نگرانی ایجاد شده است که همنشینی مخازن مربوط به شرکت پالایش فرآورده های نفتی در کنار پمپ گاز و بنزین ممکن است خدای ناکرده در صورت بروز یک حادثه، فاجعه ای را منجر شود.

به نظر می‌رسد باید کارشناسان خبره این مسأله را بررسی و در صورت لزوم به جابجایی پمپ بنزین و گاز و یا مخازن نفت این محل اقدام کنند، چرا که علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324702
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    تقصیر احمدی نژاده

  2. ناشناس گفت:

    بسیارجمله زیبایی فرمودندانشاالله نماینده محترم واستانداردلسوزفکری به حال شهرستان سرفرازیاسوج کنن تازودترازاین همه بلا ی ویروس چینی رهایی یابند این نگرانی ازبابت این مخازن نفتی که غیرقانونی دردل شهرایجادشده ازدغدغه فکری کاسته بشه.

  3. ابوعلی گفت:

    با عرض سلام و ادب و احترام و تبریک ایام بخصوص واقعه مباهله که اهمیت آن کمتر از عید غدیر خم نیست
    اگر چه اطلاع رسانی به آن جاهایی که لازم هست ضروری است اما بعضی اوقات انتشار بعضی از اخبار به مثابه گرا دادن به دشمن است!!!

  4. علمدار جاوید گیا گفت:

    سلام نظریه استاندارمحترم درست قبلا که پمپ بنزین ها نصب نشده شهر گسترش پیدا نکرده بود ولی الان خطر بیروت بیخ گوش شهر یاسوج است مسئولین محترم استانها وشهرستانها یک فکر اساسی گنند

دیدگاه شما