جمعه 24 مرداد 1399 - 0:09

دهراب پور بالاخره رئیس شد/به بهانه سال پایانی شورای شهر یاسوج

محمد رحیم دهراب پور بالاخره و در سال پایانی شورای توانست کرسی ریاست شورای شهر یاسوج را بدست آورد.

به گزارش بویرنیوز، جلسه شورای شهر با حضور شش تن از اعضای این شورا و شجاعی نماینده فرمانداری برای انتخاب این رییسه جدید برگزار شد.

سید هدایت اکبری ،فرشید احمدی کیش و کیوان آشنا اوایل تشکیل جلسه این جلسه را ترک کردند.

هدایت اکبری در خصوص دلیل عدم حضور در جلسه انتخاب هیئت رئیسه بیان کرد: مسعود خوبانی به عنوان رئیس شورا صحبت های خود را انجام داد و ما هم فرم حضور و غیاب را امضا کردیم و با توجه به این که برای ما مهم نبود چه کسی رئیس باشد در جلسه حاضر نشدیم و این چهار نفر ( دهرابپور-اکبری تبار – خوبانی – نگین تاجی ) به خودشان رای دادند.

اکبری که به نمایندگی از گروه اقلیت شورا صحبت می کرد ادامه داد:  به دلیل این که هر کدام از چهار نفر اعضای اکثریت رئیس شوند هیچ همکاری با مجموعه شهرداری نداشته و کارشکنی انجام می دادند و کار مردم را انجام نمی دادند از جلسه خارج شدیم.

با رای ۴ تن از اعضای شورا متشکل از دهراب پور ،خوبانی،نگین تاجی و اکبری تبار محمدرحیم دهراب پور بعنوان رئیس جدید شورا انتخاب شد .

مسعود خوبانی عهده دار سخنگوی شورا شد .

فرشاد نگین تاجی دبیر شورا شد .

نایب رئیسی شورا به علی اکبری تبار رسید.

و البته چند نکته و تلنگر در خصوص شورای شهر یاسوج:

شورای شهر یاسوج در این دوره درگیر حواشی قابل توجهی بود به گونه ای که در نظر اکثر مسئولان دولتی و قضایی استان این شورا بیش از آنکه به دنبال کار برای مردم باشد درگیر حواشی درون خود بود.

از ابتدای این شورا و در مسأله انتخاب شهردار شاهد دو دستگی در شورا بودیم، افتراقی که تا انتها باقیماند و همچنان شاهد دو قطبی درون شورا هستیم.

دادستان مرکز استان: به اعضای شورای شهر و شهرداری این انتقاد را داریم که به جای اینکه به رفع مشکلات مردم بپردازند درگیر حواشی شده‌اند

این شورا به گفته خود اعضای این شورا از ضعیف ترین دوره ها بوده ، حواشی بسیار زیاد و غالب بر متن بود و حتی برخی از اعضا پیشنهاد ورود استاندار به ماجرا و انحلال آن را هم داشتند.

 

وجود این فضای تیره در شورا شاید دودش تنها به چشم مردم رفت، مردمی که صادقانه آمدند، رای دادند و آرزوی بهبود امورات شهر و مرکز استان را مطالبه می کردند، همین مردم امروز منتقدان جدی این شورا شده‌اند.

به گزارش بویرنیوز، قطعاً مردم انتظارشان از منتخبین اتحاد و همبستگی برای توسعه و آبادانی شهر بود، اینکه منتخبان از روز اول و با بهانه های مختلف از انتخاب شهردار گرفته تا دیگر مسائل مدام در فضای دو دستگی و رقابت منفی بودند یک ایراد بزرگ و فراموش نشدنی است،مردم رأی رأی ندادند که شاهد جنگ قدرت باشند.

قطعاً این رویه در ذهن مردم می ماند و در انتخابات سال آینده پاسخ شایسته ای هم به آن خواهند داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324699
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    آخ و بخت مملکت و مرکز استان . هووووویی هوووووووووی

  2. شهروند گفت:

    حق به حقدار رسید
    خدایا شکرت

دیدگاه شما