پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 10:57

جزئیاتی از یک قتل مرموز در مسیر یاسوج به شیراز

جسد سوخته شده راننده تاکسی بی سیم یاسوجی که توسط فرد ویا افرادی به مقصد شیراز دربست بود در منطقه دشت ارژن شیراز پیدا شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از رسانه ها؛ یکی از آشنایان مقتول در گفت و گو با این پایگاه درخصوص تشریح این حادثه ناگوار گفت : روز دوشنبه ۱۳ مردادماه نزدیک نیمه شب فردی با مراجعه به محل استقرار تاکسی های بی سیم درخواست یک ماشین با تاکید بر اینکه حتما پژو باشد به مقصد شیراز را کرد.

وی ادامه داد: از همین رو اتومبیل مقتول به عنوان دربست در اختیار آن شخص می گیرد و صبح روز سه شنبه ۱۴ مردادماه ، خانواده وقتی جویای وی می شوند وچون تلفن همراه خاموش بوده همین باعث ایجاد نگرانی خانواده و بستگان می شود.

وی در ادامه ی تشریح این حادثه گفت:تلفن همراه مقتول آخرین بار در مسیر دشت ارژن شیراز روشن بوده و در نتیجه جستجو روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه ، ماشین سوخته مقتول در کلانتری دشت ارژن پیدا و خانواده جهت شناسایی جسد سوخته شده به پزشکی قانونی مراجعه می کنندوطبق اطلاعات به دست آمده بعد از قتل جسد مرحوم را در درون خودرو به آتش کشیده اند و هم اکنون دلایل وشناساسی این حادثه ناگوار توسط پلیس جنایی شیراز در دست بررسی است .(فریاد جنوب)

به گزارش بویرنیوز، جسد سوخته این فرد در حوزه استحفاظی استان فارس پیدا شده است و طبیعی است که انجام اقدامات پلیسی و قضایی آن با استان فارس باشد.

با این وجود اما پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز  برای بررسی و کمک به حل این پرونده مرموز اعلام آمادگی کرده و دایره آگاهی این استان با استان فارس رایزنی هایی داشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324658
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به کجا میرویم ما

  2. پاتاوه گفت:

    پایانه مسافری پاتاوه یاسوج پرشده ازماشین های شخصی که اصلامعلوم نیست بیمه ثالث دارندیانه وهردم بیل….

دیدگاه شما