دوشنبه 20 مرداد 1399 - 19:58

320 گیگابایت اینترنت یکساله رایگان؛ هدیه روحانی بیش از 15 هزار نفر

1 ماه و 6 روز از حذف بسته‌های اینترنت موبایل بلند مدت و حجم بالا می‌گذرد اما با وقاحت می گویند هیچ چیز حذف نشده است؛ جریمه هم که دردی از مردم دوا نمی‌کند. در شرایطی که مردم در دشوارترین روزها به سر می‌برند و از اینترنت برای انجام بسیاری از امور کاری و زندگی خود استفاده می‌کنند، رئیس جمهور به بیش از 15,000 خبرنگار بسته اینترنت یک‌ساله رایگان هدیه می‌دهد.

به گزارش بویریوز؛ درست همانند سال قبل، حسن روحانی، رئیس جمهور کشور، به وزارت ارتباطات دستور داد به مناسبت روز خبرنگار به خبرنگارهای رسمی بسته اینترنت رایگان یک ساله اهدا شود. این بسته یک ساله 120 گیگابایت ترافیک رایگان در اختیار خبرنگارها قرار می‌دهد.

5489879879.jpg

امسال رایتل از طرف دولت به خبرنگارهای رسمی بسته اینترنت یک‌ساله رایگان اهدا می‌کند و کلیه کسانی که سال 98 بسته یک‌ساله اینترنت رایگان گرفته بودند، امسال نیز بسته هدیه دریافت می‌کنند. هم زمان همراه اول نیز از ارائه بسته اینترنت رایگان 200 گیگابایتی به خبرنگارها خبر داده است، به این ترتیب خبرنگارها روی هم رفته 320 گیگابایت اینترنت مجانی یک‌ساله دریافت می‌کنند.

جالب اینکه محدود شدن انتخاب خبرنگارهای مشمول طرح بسته اینترنت رایگان، به اپراتور رایتل ناشی حذف بسته‌های بلندمدت از سوی همراه اول و ایرانسل عنوان شده است.

بر اساس خبرهای مختلف منتشر شده در خبرگزاری های رسمی، بیش از 15 هزار خبرنگار رسمی در کشور وجود دارد که بسته اینترنت رایگان یک‌ساله 320 گیگابایتی دریافت خواهند کرد. این خبرنگارها عمدتاً دولتی یا وابسته به رسانه‌های دولتی هستند و به نظر نمی‌رسد هیچ یک از خبرنگارهای مستقل مشمول دریافت بسته اینترنت رایگان یک‌ساله شوند.

هرچند تقدیر دولت از هر صنفی می‌تواند یک اقدام مثبت ارزیابی شود، اما برخی هم می‌پرسند چرا برای حقوق تضییع شده اکثریت مردم توسط همراه اول و ایرانسل هیچ کاری انجام نمی‌شود؟ آیا این حق‌السکوت وزارت ارتباطات به خبرنگارها است؟

 

شهر سخت افزار

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324483
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما