شنبه 18 مرداد 1399 - 21:57

کار خوب رئیس جدید صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در بازگرداندن یک خبرنگار حرفه ای

سعید عباسی یکی از خبرنگاران و گزارشگران توانمند کهگیلویه و بویراحمد بود که در نهایت بر اثر بالا گرفتن اختلافات با مدیرکل سابق صدا و سیما از استان رفت!

به گزارش بویرنیوز، عباسی یکی از خبرنگاران و گزارشگران فعال و البته حرفه ای صدا و سیمای استان است که بعلت برخی اختلافات با مدیرسابق صدا و سیمای استان چاره را در ترک کهگیلویه و بویراحمد و حضور در استان گیلان دید.

او اتفاقاً در مدت کوتاهی در گیلان مورد توجه قرار گرفت و در آنجا هم مسئولیت گزارش و تهیه‌ی خبرهای مهمی را عهده دار بود و خبرنگار مطرح خبری برای تهیه خبر از مراسمات ملی را عهده دار بود.

سعید عباسی یکی از خبرنگاران واقعی رسانه ملی استان است که بدون حاشیه و برخلاف برخی از خبرنگاران این شبکه که در بیرون با برخی اقدامات مایه آبروریزی برای خود صدا و سیما هم شده اند، همواره با رفتار حرفه ای مورد احترام بوده است.

باید از رویکرد مدیر جدید صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در تکریم نیروهای شایسته و خبرنگاران واقعی این رسانه تقدیر و تشکر ویژه داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324369
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    عباسی جان به دیارت خوش اومدی . درود بر رییس جدید که به حق انسانی شایسته و شجاع و مدیری توانمند است

  2. دوستدارملت گفت:

    با سلام و خداقوت و خسته نباشید .
    از قبل و همچنین هم اکنون نیروهای جدیدی از استان های مختلف در حال ورود به صداوسیمای یاسوج هستند و نیروهای بومی مورد توجه و حمایت قرار نمی گیرند .کارهای مستند و سریال و… با قیمت هایی به نیروهای غیربومی سپرده می شود و به راحتی می سازند ولی طرحهای بومی ها هم به بهانه های مختلف خاک م یخورند .پس تعریف و تمجید از مدیران حرف هایی تکراری و … است .پس هیچ نیروی بومی مورد توجه قرار نمی گیرد و هر دوره مدیران غیر بومی در حال استفاده هستند و هیچ کس هم در این زمینه اقدام قانونی و محکم نشان نداده است .پس باید محکم تر و قوی تر در این راستا گام برداشت و به فکر نیروهای توانمند بومی که تعدادشان زیاد هست افتاد.

  3. حمید گفت:

    عباسی خبرنگاری حرفه ای و کاربلد هستند

  4. شهر وند گفت:

    خدا شاهد دلمو سی صداش تنگ شده بود

  5. حسن زاده شرکت ملی پست گفت:

    بسیارعالی ، تهیه کلیپ ومحتوای خبری مربوط به روستای مال ملا که تونست رونق بسیارخوبی به بازارکسب وکارنماید نمونه بارزی ازاقدامات ارزنده ایشان بود . به سهم خودم اززحمات وخدمات دلسوزانه ایشان تقدیروتشکرمینمایم .

  6. شهروند مطلع گفت:

    احسنت به این خبرنگار درجه ۱

  7. علیرضا عباسی گفت:

    واقعاخبرنگارجوان خوش صدا سعیدعباسی یکی ازبهتر خبرنگاراستان هست جای تشکرداره به مدیرجدیدصداوسیما که در برگردادن خبرنگارتلاش کرد احسنت

دیدگاه شما