سه شنبه 14 مرداد 1399 - 18:46

عوامل نزاع خیابانی یاسوج در دام پلیس / طعم برخورد قاطع را به آنها می‌چشانیم

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی عوامل نزاع روز گذشته در شهر یاسوج خبر داد و گفت: برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضا در انتظار این افراد است.
به گزارش بویرنیوز، سردار مهدی انصاری با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های امن کشور است افزود: افراد حاضر در نزاع روز گذشته در شهر یاسوج شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی با این افراد به شدت برخورد می‌شود.
وی ادامه داد: در همه جای کشور نزاع وجود دارد، اما می‌توان تاکید کرد استان کهگیلویه و بویراحمد در شاخص‌های امنیتی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.
سردار انصاری با اشاره به اینکه برخورد قاطع و جدی با شرارت‌ها و نزاع‌های خیابانی و دسته جمعی از اولویت‌های ناجا در استان کهگیلویه و بویراحمد است از برخورد قاطع و جدی پلیس با این عوامل خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتشار کلیپ این نزاع در فضای مجازی، گفت: دامن زدن به چنین موضوعاتی و نشر چنین فیلم‌هایی مردم را نگران می‌کند و مردم احساس می‌کنند که عده‌ای به امنیت آن‌ها صدمه وارد می‌کنند.
سردار انصاری با بیان اینکه اختلاف‌های قبلی بین افراد وجود داشته و از افراد سابقه دار هستند، گفت: برخورد قاطع پلیس در انتظار این افراد است.
روز گذشته درگیری در یکی از مناطق شهر یاسوج به وقوع پیوست و از ساعتی پیش ویدیوی این درگیری در فضای مجازی منتشر شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=324131
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    لطفا اسامی و طلیفشونو هم اعلام کنی تا مردم هم در جریان افراد ارازل قرار بگیرن

دیدگاه شما