شنبه 11 مرداد 1399 - 15:10

نفت و گاز گچساران و فرصت هایی که از بین رفت

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که روزگاری داعیه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را داشت اکنون با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی همچنان در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

به گزارش بویرنیوز، در حالی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور هفته‌های پایانی مرحله گروهی خود را سپری می‌کند که باز هم مانند سالهای گذشته شاهدنتیجه نیافتن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هستیم.

 با نگاهی گذار می‌توان دریافت که تیم فوتبال و نفت و گاز گچساران نسبت به سایر دیگر تیم‌های هم‌گروه خود در لیگ دسته دو فوتبال کشور قدمت بسیاری دارد و به عبارتی تیم نفت از بسیاری رقبای خود در فوتبال کشور ریشه دارتر است.

 این تیم که روزگاری داعیه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را داشت اکنون در گروه خود در لیگ دسته دوم کشور وضعیت خوبی ندارد و  و با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی  همچنان در رده  هشتم جدول قرار گرفته است.

نتیجه نگرفتن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در سالهای اخیر دلایل مختلفی دارد  اما این دلایل به تنهایی کفایت نمی‌کنند چرا که در سالهای اخیر باز هم این تیم موفق به کسب نتیجه مطلوب نشده  نبود.

امسال هم به مانند سالهای اخیر شاهد نتیجه نگرفتن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دو  فوتبال کشور هستیم   و از نتایج تیم آن گونه که پیداست نباید انتظار شاهکار و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور  از این تیم را داشته باشیم.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام23 دیدار، هفت پیروزی، 9 باخت، هفت تساوی و با کسب ۲۸ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

 گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیست چهارم  این دوره از رقابت‌ها  میزبان تیمی سرسخت همچون  چوکای تالش است.

 تیم چوکا تالش که هم گروه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است تا اینجای مسابقات توانسته است با انجام 23 بازی، 12 برد، 10 مساوی و یک باخت و با کسب 46 امتیاز  صدر جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور را از آن خود کند.

 در این دوره از رقابت‌ها تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه B با تیم‌هایی مانند پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.

مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی هم اکنون در حال برگزاری است.

در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323868
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما