شنبه 11 مرداد 1399 - 9:25

کبگیان بویراحمد از بن بست خارج می شود

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله گردشگری و توسعه راه‌ها بخش کبگیان در شهرستان بویراحمد از بن بست خارج می شود.

به گزارش بویرنیوز، عزیز فیلی روز شنبه در جلسه شورای اداری بخش کبگیان اظهارداشت: کبگیان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی و گردشگری است که توجه به این زیرساخت‌ها به توسعه منطقه کمک می کند.

وی با اشاره به ورودی دارشاهی به چیتاب، عنوان کرد: با ساخت پل ورودی و تکمیل جاده چیتاب و اتصال آن به محور پاتاوه_دهدشت بخش از مشکلات این منطقه برطرف و از بن بست خارج می شود.

فیلی بر تسریع در روند اجرایی جاده چیتاب با توجه به تخصیص سه میلیارد ریال تاکید کرد.

وی بودجه سالانه تعریف شده شهرداری چیتاب در سال گذشته را ۱۵ میلیارد ریال دانست و گفت:  دولت نیز ۱۲ میلیارد ریال به این شهرداری کمک که نسبت به اعتبار سالانه این شهرداری سهم خوبی است.

فیلی میزان معوقات شهرداری چیتاب را به نسبت سایر شهرداری های استان کم دانست و گفت: تلاش می شود با تخصیص اعتبار ساختمان این شهرداری تکمیل و از حالت استیجاری خارج شود.

معاون عمرانی استاندار خواستار تعریف پروژه های گردشگری در این بخش شد و افزود: ایده هایی برای زیباسازی شهر باتوجه به بافت بومی منطقه اجرایی شود.

فیلی تصریح کرد: در این راستا مسئولان ذی ربط با دریافت تسهیلات کم بهره در راستای توسعه شهری فضای زیبای گردشگری در کنار رودخانه ایجاد کنند.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات استانی هفت میلیارد ریال برای این شهرداری پیش بینی که امید است در آینده نزدیک تخصیص یابد.

فیلی اضافه کرد:  شهرداری در حال حاضر یک زمین ۱۰ هکتاری برای احداث پارک پیش بینی کرده که امید است اقدامات لازم برای اجرایی شدن این پروژه نیز انجام شود.

معاون عمرانی استانداری از پروژه های در دست اجرای بخش کبگیان نیز بازدید کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323824
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما