جمعه 10 مرداد 1399 - 20:53

سه مورد جدید مرگ کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/کرونا تهاجمی‌تر شده

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از سه مورد جدید مرگ کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، دکتر پرویز یزدان‌پناه از سه مورد مرگ کرونایی در استان خبر داد و گفت: این سه جانباخته از شهرستان های کهگیلویه، گچساران و یاسوج بودند که دونفر دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در دهمین روز از مردادماه 99، از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 2549 نفر بهبود یافته‌اند.

وی ابراز داشت: 199 بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 77 بیمار کرونایی قطعی بوده و 17 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

این مسوول تصریح کرد: امروز نیز جواب 162 نمونه را از آزمایشگاه دریافت کردیم که بیشترین موارد در بویراحمد(٤٢ درصد)، کهگیلویه(١٧ درصد)، گچساران(١٥درصد)، دنا (١٤ درصد)و لنده (١٢ درصد) بود.

دکتر یزدان پناه با بیان اینکه رفتار بیماری تهاجمی‌تر شده است، خاطر نشان کرد: توصیه به مردم عزیز، رعایت اصول بهداشتی، استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی( فاصله دو متر)، شستن مرتب دستها و عدم حضور در تجمعات است.

دبیر ستاد استانی کرونا در پایان خاطرنشان کرد: تقاضا داریم خود مردم کسانی را که ماسک استفاده نمی کنند و یا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمیکنند راهنمایی نمایند‌ تا بتوانیم دوباره به طرف کنترل و مهار بیماری حرکت نماییم و به شرایط عادی زندگی بازگردیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323814
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما