چاپ این برگه

انتشار اسناد پرداخت میلیونی پاداش کرونا به برخی مدیران علوم پزشکی یاسوج / چند سوال اساسی (+عکس)

گروه سیاسی– مدیر امور آزمایشگاه ها به تنهایی ‌برای ۴ ماه ۳۲ میلیون تومان پاداش کرونا گرفته است.

به گزارش بویرنیوز، این روزها تصاویر و اسنادی از پرداختی پاداش های میلیونی برای برخی مدیران علوم پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد منتشر می‌شود که چند نقطه سوال بزرگ در ذهن مردم ایجاد کرده است.

اولاً دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باید شفاف اطلاع رسانی کند این حجم از پاداش ها صحت دارد یا مغایر با حقیقت است، اگر واقعیت دارد که باید شفاف گفته شود دلیل پرداخت این پاداش کدام اقدام شایسته است و اگر هم سند سازی است به اطلاع مردم برسد.

در حالی که این روزها پرستاران خط مقدم مبارزه با کرونا برای چند غاز چندباری جلوی استانداری‌ تجمع اعتراضی داشته اند این میزان از پاداش چه معنایی می تواند داشته باشد؟

تیم جدید دانشگاه علوم پزشکی همواره مدعی برچیدن فساد از دانشگاه بوده اند تا جایی که چند کارگر خدماتی را در بدو ورود به دلیل آن که آزمون نداده اند اخراج کرده اند باید نسبت یه پاداش های فوق اطلاع رسانی مناسب انجام دهند.

سوال بزرگ دیگر اما اینست که اگر یک مدیر آزمایشگاه که قاعدتاً باید پاداشش را معاونت مالی و پشتیبانی تعیین کرده باشد ۳۲ میلیون تومان پاداش گرفته سایر مدیران بیمارستان و رئیس بیمارستان و معاونین دانشگاه و رئیس چقدر پاداش گرفته اند؟!

وقت آن است دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاداش های دریافتی کرونایی توسط مدیران خود را اطلاع رسانی عمومی کند تا سوال و نقطه کوری برای مردم باقی نماند.

پرستاران و کادر درمانی که در خط مقابله هستند تاکنون فیش حقوقی و پاداش خود را رسانه ای کرده اند، لازم است تا همه مدیران دانشگاه پاداش خود را به اطلاع مردم برسانند.