جمعه 10 مرداد 1399 - 1:19

مرحله دوم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو آغاز شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با ارائه پنج محصول پر تقاضا از صبح امروز پنجشنبه آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، طرح‌های فروش خودروسازان در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش با هدف حذف واسطه‌گری‌ها از چرخه خرید،‌ افزایش عرضه و ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان خرید خودرو از خرداد ماه سال جاری آغاز شد و مرحله اول ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده خودروسازان به مناسب عید سعید فطر از ۴ تا ۱۴ خرداد و در قالب ۲۵ هزار دستگاه آغاز شد. اکنون گروه خودروسازی ایران‌خودرو مرحله دوم فروش فوق‌العاده محصولات خود را با قیمت قطعی و با عرضه پنج محصول پرتقاضای این شرکت در راستای برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) برای تحویل خودرو به مشتریان حقیقی از امروز پنج شنبه ۹ مرداد آغاز کرده است.

مهلت ثبت‌نام در این طرح به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. همچون روال طرح اول، پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، برندگان نهایی براساس قرعه کشی که در حضور نهادها و سازمان‌های نظارتی برگزار خواهد، مشخص می‌شوند.

پس از اعلام اسامی انتخاب‌شدگان در قرعه‌کشی، مشتریان ۴۸ ساعت فرصت دارند که وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کنند. ایران خودرو اعلام کرده که عدم واریز وجه خودرو در مهلت تعیین شده، به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت. ضروری است که متقاضیان قبل از ورود به سایت فروش ایران‌خودرو در صورتی که دارای کد کاربری نیستند، برای دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

در برنامه مرحله دوم فروش فوق‌العاده ایران خودرو همچون مرحله اول به منظور حذف واسطه‌گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت‌هایی همچون اختصاص هر دستگاه خودرو به یک شماره ملی، عدم خرید خودرو طی ۴۸ ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال در خانواده، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارائه گواهی‌نامه رانندگی لحاظ شده است.

در مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده نیز هیچگونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت. همچنین در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی پس از گذشت سه ماه از تحویل، گارانتی خودرو باطل خواهد شد. همچنین در رهن ماندن سند خودرو به مدت یکسال نیز از مصوبات فروش‌فوق العاده است.

براساس اعلام بابک رحمانی- معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو- در این طرح، پژو ۲۰۶ تیپ۵، دنا، سمند ال‌ایکس، ۲۰۶ صندوقدار و پارس بنزینی با قیمت قطعی عرضه خواهند شد. مرحله  دوم طرح فروش فوق‌العاده محصولات پرتیراژ ایران‌خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل بازار و عرضه عادلانه خودرو با موعد تحویل حداکثر سه‌ماهه به اجرا گذاشته شده است.

به گفته این مقام مسئول در ایران‌خودرو،  ۱۵ هزار تعهد ایجاد شده در مرحله نخست فروش فوق‌العاده، پیش از موعد تحویل خودروها اجرا شده است و خودروها ظرف مدت کمتر از یک ماه و نیم تحویل داده شد است؛ بنابراین با ایفای تعهدات مرحله اول طرح فروش‌ فوق‌العاده، مرحله دوم این طرح با موعد تحویل سه ماهه آغاز شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323752
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما