جمعه 10 مرداد 1399 - 0:51

۲ کشته و ۹ مصدوم طی دو تصادف در محور “یاسوج_شیراز”

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲ کشته و ۹ مصدوم طی دو تصادف در محور “یاسوج_شیراز” خبرداد.

به گزارش بویرنیوز، محسن جلیل گفت: امروز چهارشنبه هشتم مرداد حوالی ساعت ۱۸عصر، طی تماس با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی پژوی ۴۰۵ در محور یاسوج به شیراز ، بلافاصله نزدیکترین پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
وی با بیان اینکه این سانحه رانندگی ۷ مصدوم برجای گذاشت، اظهارکرد: سه نفر از مصدومین در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و چهار نفر از مصدومین پس از انجام مراقبت‌های درمانی اولیه با پایگاه اورژانس “تنگ سرخ” به مرکز درمانی انتقال داده شدند که حال عمومی هر چهار مصدوم مساعد گزارش شده است.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین چهارشنبه شب ساعت۲۳ و ۱۲ دقیقه طی تماس با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و خودرو پژو پارس در منطقه کنجگان در محور “یاسوج به شیراز” بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ تنگ سرخ و دشتروم به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این سانحه ۲ کشته و ۲ مصدوم در پی داشت، افزود: هر دو نفر به علت شدت جراحات در دم جان باختند و دو نفر از مصدومین پس از انجام مراقبت‌های درمانی اولیه با آمبولانس پایگاه اورژانس دشتروم به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323747
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما